וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון: "כל שחקן חולם לשחק בפרמיירליג"

חלוץ ויסלה קרקוב מקווה לכבוש מול פולהאם גם בלונדון ולהרשים את האנגלים: "ניצחון ישכיח את פתיחת הקמפיין הרעה"

ויסלה קרקוב תגיע למשחק החוץ מול פולהאם בליגה האירופית מחר (חמישי) אחרי הפסד ביתי כואב בליגה, 1:0 לפודבסקידז'ה. האלופה הפולנית, שעדיין חסרה את מאור מליקסון הפצוע, תקווה להתאושש נגד הלונדונים, מולם השיגה נקודות ראשונות בשלב הבתים במחזור הקודם עם 0:1 ביתי, בזכות שער נוסף של דודו ביטון.

"האווירה לא טובה, אבל מחכה לנו משחק חשוב מאוד ולכן אנחנו צריכים לשכוח מההפסד בליגה", אמר החלוץ הישראלי לקראת המשחק. "תיקו בלונדון לא תהיה תוצאה רעה, אבל אסור לנו להגיע לשם עם הגישה הזו אלא עם רצון לנצח. ניצחון חוץ מול פולהאם ישכיח את הרושם הרע שהשארנו בתחילת שלב הבתים ויחזיר אותנו למאבק על העלייה לשלב הבא".

"נכון שבמשחק הקודם הם לא עלו עם ההרכב החזק ביותר", הוסיף ביטון. "אבל מול הקהל הביתי שלהם הם לא יוכלו להרשות לעצמם לעשות את זה, ואני בטוח שמרטין יול יחזיר את השחקנים הטובים שלו להרכב למרות שלאחר מכן מחכה לו דרבי מול טוטנהאם".

על האתגר המצפה לו אמר ביטון: "הבלמים של פולהאם קשוחים וחזקים, במיוחד הקפטן ארון יוז שמירר את חיי במשחק הקודם. יהיה לנו קשה להתמודד מולם במשחק הראש, כי הם בכל זאת בלמים מהליגה האנגלית, אז ננסה לשחק את המשחק שלנו, במסירות מהירות. אני חושב שכל שחקן חולם לשחק בפרמיירליג, ומחר נגלה בעצמנו איך ההרגשה לשחק באנגליה".

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully