וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 71 דקות לבירם כיאל בתיקו של סלטיק

ההופס רשמו 0:0 מאכזב מול היברניאן. 0:1 לפודבסקידז'ה ולירן כהן על ויסלה וביטון, ברדה לא שיחק ב-4:5 של גנק על ברוז'

אחרי שגברה עליה 1:4 בגביע הליגה באמצע השבוע, אירחה הערב (שבת) סלטיק את היברניאן למפגש נוסף והפעם סיימה ב-0:0 מאכזב. בירם כיאל (71 דקות) שוב פתח בהרכב וראה את חבריו מחמיצים מספר פעמים מול גרהאם סטאק במחצית הראשונה וממשיכים גם לאחר ההפסקה. סלטיק במקום השני עם 23 נקודות בלבד - 12 פחות מהמוליכה גלזגו ריינג'רס.

פורטסמות, אחת משתי קבוצות יחידות בליגת המשנה האנגלית ללא ניצחון חוץ, הפסידה היום 3:1 במגרשה של דרבי קאונטי. טל בן חיים שוב פתח כמגן שמאלי והשלים 90 דקות בתצוגה החלשה של קבוצתו. הראמס המשיכו את פתיחת העונה הטובה שלהם ב-18 השנים האחרונות, כשקרייג בריסון (3), כריס מגוויר (14) וג'יימי וורד (33) כבשו. ג'ייסון פירס (79) רק צימק.

* לירן כהן ופודבסקידז'ה עצרו את דודו ביטון, כשהפתיעו עם 0:1 במגרשה של ויסלה קרקוב. אלופת פולין, עדיין ללא מאור מליקסון הפצוע, ספגה מיוראי דנציק הסלובקי בדקה ה-25 ולא מצאה את הדרך לחלץ אפילו נקודה. ביטון שיחק 90 דקות, כהן הפעלתן הוחלף בדקה ה-78.

* גם בבלגיה היה דרבי ישראלי בין קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב לגנק של אליניב ברדה, אלא ששני שחקני הנבחרת ישבו על הספסל ב-4:5 המשוגע בו ניצחה גנק. ריאן דונק (18), ויקטור ואסקס (46), תומא מונייה (61) ונאביל דיראר (66) כבשו למארחים, אבל גנק חזרה בגדול מפיגור 4:2 כשלזכותה הבקיעו במשחק קווין דה ברוין המצוין (1, 77 ו-84), חאליד היילנד (45) וילה ווסן (71). רפאלוב נכנס רק בדקה ה-79, ברדה לא שותף.

* לירוי צעירי שמר על מקומו בהרכב מכלן ושיחק 45 דקות, כשקבוצתו ניצחה בבית 0:1 את ווסטרלו של שלומי ארבייטמן (90 דקות) משער של בובקאר דיאליבה בדקה ה-73. רמי גרשון השלים 90 דקות בניצחון המרשים של קורטרייק 1:4 על לוקרן בחוץ. דור מלול רשם 90 דקות בהפסד 3:2 של בירסחוט מול לובן, בעוד רועי דיין לא נכלל בסגל.

* תמיר כחלון עלה כמחליף בדקה ה-58, בהפסדה של קרקוביה 1:0 לווידז'ב לודז'. קבוצתו של הקשר הישראלי סיימה את המשחק עם שמונה שחקנים בלבד, והיא במקום האחרון בליגה הפולנית עם שש נקודות ב-12 משחקים.

* יובל שפונגין שיחק 90 דקות בניצחון 0:2 של אומוניה ניקוסיה על אולימפיאקוס, גם היא מניקוסיה. את השערים כבשו ברונו אגייאר בפנדל (14) וסופיאן שארפה (77). זה היה ניצחונה החמישי של אומוניה בליגה אחרי שבעה משחקים, והיא מדורגת במקום הראשון.

ביברס נאתכו בישל בתיקו של רובין קאזאן

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully