וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "צריכים להודות למסי על השערים שלו"

מאמן ברצלונה יודע מי הוביל אותו לשמינית הגמר. וילאש בואש מרוצה. ז'ונאס מולנסיה כבש את השער המהיר בתולדות המפעל

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

ליאונל מסי הגיע לעוד ציון דרך הערב (שלישי), כשכבש את השער ה-200 שלו במדי ברצלונה בניצחון הקליל של אלופת אירופה 0:4 מול ויקטוריה פלזן. השער המדובר של הפנומן הארגנטינאי הגיע בפנדל בדקה ה-24 ואחריו הוא הוסיף עוד שניים כדי להשלים שלושער מספר 14 שלו במדי הבלאוגראנה. מסי אמר בסיום: "אני שמח על המשחק, על השער ה-200, זה הישג יפה מאוד, אבל הניצחון וההעפלה לשמינית הגמר הכי חשובים. לא היה לנו קל להיכנס למשחק, כל היריבות במשחקי החוץ קשות".

לא רק מסי חגג היום בברצלונה. מאמן הקבוצה פפ גווארדיולה ציין את משחקו ה-200 על הקווים. השוער ויקטור ואלדס שבר את שיאו של שוער העבר של ברצלונה מיגל ריינה, ששמר על רשת נקייה למשך 824 דקות בעונת 1972-73. ואלדס עבר את ריינה בדקה ה-38 ולא ספג עד הסיום, כך שכעת השיא עומד כבר על 877 דקות. מי שלא ישחק במשחק הבא בליגת האלופות, בו תצא ברצלונה לסן סירו למשחק מול מילאן הוא דני אלבס, שספג היום כרטיס צהוב שני.

פפ גווארדיולה עסק בשיאים בסיום והצטנע: "הכי חשוב שאנחנו בשלב הבא וכעת ניסע למילאן כדי להשיג את המקום הראשון. אנחנו צריכים להודות לליאו על השערים שלו. לשבור את השיא של ריינה היה חלום של כל הקבוצה. דויד וייה? הוא שיחק הרבה משחקים ברציפות ורצינו לתת לו לנוח". המאמן לא אהב את הצהוב שספג דני אלבס ואמר: "דיברנו על זה, אבל דברים כאלה קורים. שחקן אחר ישחק נגד מילאן".

וילאש בואש: "אנחנו על המסלול הנכון"

צ'לסי, שהפסידה שני משחקי ליגה ברציפות, קיוותה להתאושש מול גנק בבלגיה, אך נאלצה להסתפק בתיקו 1:1 לאחר שכבר הוליכה. המאמן אנדרה וילאש בואש דווקא רואה מגמת שיפור בקבוצתו: "הפסדנו שני משחקים ברציפות, אבל זה לא אומר שהדרך והפילוסופיה שלנו טועות. אני חושב שאנחנו על המסלול הנכון. לא הכל הלך לטובתנו בשבוע האחרון וזה תלוי בנו לענות לאתגר כיוון שיש לנו מחויבות גדולה למה שאנו עושים ואנו מייצגים מועדון גדול. אנחנו צריכים להיכנס לפוקוס. זו תוצאה נהדרת בשביל גנק, לי היה את הניסיון לשחק פה בשנה שעברה וניסיתי להכניס לשחקנים את הניסיון שקיבלתי מזה כששיחקתי פה בליגה האירופית. האווירה בגנק קשה, כל הכבוד להם".

גם הנציגה הלונדונית הנוספת, ארסנל, איכזבה עם 0:0 ביתי מול מארסיי. תיאו וולקוט סיכם: "היינו סולידים בהגנה ושמרנו על רשת נקייה אבל החלוצים שלנו לא הצליחו למצוא את הרשת. זו נקודה סבירה וכעת אנחנו מסתכלים קדימה, לעבר סוף השבוע"

מילאן פתחה את משחקי היום עם תיקו 1:1 מאכזב בבלארוס מול באטה בוריסוב. זלאטן איברהימוביץ' העלה את הרוסונרי ליתרון, אך פנדל של רנאן ברסאן בפתיחת המחצית השנייה חילק את הנקודות והותיר את מילאן אומנם ללא הפסדים, אך גם בפיגור מול ברצלונה, אותה תפגוש במחזור הבא, במירוץ למקום הראשון.

המאמן מסימיליאנו אלגרי אמר בסיום: "היינו צריכים לנצח. הופעה שלנו הייתה די טובה, אבל עשינו יותר מדי טעויות מול השער. אם לא סוגרים משחקים כאלה, מסתכנים בהפסד נקודות וזה מה שקרה לנו. אנחנו קרובים להעפלה וזה כל מה שאנחנו חושבים עליו כרגע. אני לא רוצה לדבר על השופט ועל הפנדל שהוא שרק נגדנו, כעת אנחנו חייבים לנצח את ברצלונה במשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

סולדאדו: "השער המהיר הקל עלינו"

באפואל ניקוסיה חגגו ניצחון מדהים 1:2 על פורטו שקירב את הקבוצה לשמינית הגמר. גוסטבו מנדוקה כבש את שער הניצחון בדקה ה-90, דקה אחרי שהולק איזן לפורטוגלים בפנדל. "אני מודה לאלוהים שנתן לי את המתנה להבקיע עבור קבוצה פנטסטית כמו אפואל", אמר מנדוקה. "אנשים שרים בשבילנו וזה מדהים. אין מילים לתאר מה שקורה כאן".

בולנסיה חגגו ניצחון חשוב 1:3 על לברקוזן. העטלפים עלו ליתרון מהיר במשחק משער של ז'ונאס. כמה מהיר? הכי מהיר בתולדות ליגת האלופות, כבר לאחר תשע שניות בלבד לאחר כדור שנהדף אליו מרגליו של שוער הקבוצה הגרמנית. השער המהיר של הברזילאי שבר את שיאו של רוי מקאי, שכבש במדי באיירן מינכן מול ריאל מדריד ב-2007 לאחר 10.12 שניות של כדורגל. הגרמנים עוד הספיקו להתאושש מההלם ולהשוות, אך רוברטו סולדאדו שנמצא בכושר טוב, החזיר את היתרון לולנסיה שהמשיכה לניצחון: "ידענו שיהיה קשה כי התמודדנו מול יריבה גדולה", אמר החלוץ, "יצאנו למשחק בטירוף וכבשנו שער שהקל עלינו מאוד. לאוהדים שלנו יש חלק גדול בניצחון, כמו תמיד".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully