וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: ברצלונה בשמינית הגמר אחרי 0:4 על פילזן

מסי כבש שלושער, חצה את גבול 200 השערים במדי בארסה והוביל אותה ל-0:4 על פילזן ושמינית הגמר. תיקו לארסנל

ברצלונה היא הקבוצה הראשונה שהבטיחה את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות. אלופת אירופה לא התקשתה להביס 0:4 את ויקטוריה פילזן בצ'כיה כשגיבור הערב היה ליאונל מסי. הארגנטינאי כבש שלושער והעלה את מאזנו ל-202 שערים במדי בארסה. עוד לפני כן, מילאן פספסה הזדמנות לעלות גם היא אחרי 1:1 מול באטה בוריסוב.

ערב מאכזב עבר על האנגליות. ארסנל, ללא יוסי בניון, סיימה ב-0:0 ביתי עם מארסיי ואילו צ'לסי חזרה מגנק עם 1:1 כשאליניב ברדה משחק שלוש דקות. דורטמונד חזרה לחיים בבית של ארסנל אחרי 0:1 על אולימפיאקוס ואילו ולנסיה עשתה זאת בבית ו' בזכות 1:3 ביתי על לברקוזן.

בבית ז', אפואל ניקוסיה ממשיכה להדהים את אירופה אחרי 1:2 דרמטי על פורטו והיא על סף העפלה לשמינית הגמר. גם מצבה של זניט השתפר בזכות 0:1 על שחטאר.

בית ה'

גנק - צ'לסי 1:1

הבלוז לא הצליחו לשים את שני ההפסדים הרצופים בליגה וסיימה בתיקו מאכזב בקריסטל ארנה. למזלה, לברקוזן לא ניצלה זאת כדי לעלות לראש הבית. אלופת בלגיה שרק לפני שבועיים חטפה 5:0 בסטמפורד ברידג' החזירה מעט מהכבוד והיא עדיין ללא הפסד ביתי באלופות. המשחק נפתח טוב עבור צ'לסי עם שער של ראמירס, אבל דויד לואיז החמיץ מהנקודה הלבנה ובמחצית השנייה גנק הצליחה לאזן בזכות הסקורר המוביל שלה יילה ווסן. צ'לסי איבדה את המאזן המושלם מול קבוצות בלגיות וגם ספגה מולן לראשונה. אליניב ברדה נכנס במקום ווסן לשלוש הדקות האחרונות.

דקה 26: גול! דאבל פס נהדר בין טורס לראמירס הסתיים בשער של הברזילאי מזווית קשה. 0:1 צ'לסי

דקה 39: צ'לסי קיבלה פנדל לאחר נגיעת יד של בופל ברחבה. לואיז בעט חזק, אבל קטלש זינק נכון והדף.

דקה 61: גול! קאמו פרץ משמאל והעביר למרכז, שם חיכה ווסן שהמשיך לרשת. 1:1

דקה 90: מאלודה עמד לבדו מול קטלש והקפיץ מעליו. אנלה הגיע והרחיק מהקו על גופו של נאדסון, אבל למזלה של גנק הכדור הלך החוצה.

ולנסיה - לברקוזן 1:3

ולנסיה חזרה בגדול למאבק על המקום השני בבית בזכות ניצחון גדול שגם ייתן לה במקרה הצורך יתרון במשחקים הפנימיים בין הקבוצות. ז'ונאס הברזילאי ניצל טעות חמורה של שוער לברקוזן וכבש כבר בדקה הראשונה. מיכאל באלאק, ששיחק עם מסכה על הפנים בגלל אפו השבור, בישל את השוויון לסטפן קיסלינג, אך במחצית השנייה ולנסיה כבשה עוד פעמיים באמצעות רוברטו סולדאדו ואדיל ראמי ובתווך, לברקוזן ראתה פעמיים את השופט פוסל שערים שלה בטענות נבדל.

דקה 1: גול! שוער לברקוזן לנו בעט היישר לרגלו של ז'ונאס והברזילאי אמר תודה וגלגל לפינה. שער אחרי 10 שניות בלבד. 0:1 ולנסיה

דקה 31: גול! באלאק הגביה מצוין משמאל וקיסלינג הלא מכוסה נגח פנימה מקרוב. 1:1

דקה 65: גול! מתיו הכניס כדור מצוין משמאל וסולדאדו כבש שער נאה עם העקב. 1:2 ולנסיה

דקה 74: גול! ראמי נגח פנימה אחרי קרן של קוסטה. 1:3 ולנסיה

בית ו'

ארסנל - מארסיי 0:0

התותחנים תפסו את הכותרות באירופה בסוף השבוע עם ה-3:5 המטורף מול צ'לסי, אבל רצף חמשת הניצחונות בכל המסגרות נעצר דווקא באמירויות. רובין ואן פרסי הלוהט קיבל מנוחה ופתח על הספסל ובלעדיו ההתקפה של ארסנל נראתה לא טוב. גם כשההולנדי הנהדר נכנס לחצי השעה האחרונה, התותחנים לא הצליחו למצוא את הרשת של סטיב מנדאנדה. התיקו השאיר את ארסנל במקום הראשון בבית ובעמדת זינוק לא רעה גם לסיים בראש הבית.

דורטמונד - אולימפיאקוס 0:1

אלופת גרמניה,אחת המאכזבות הגדולות של שלב הבתים, חזרה לתמונת המקום השני. שבועיים אחרי ה-3:1 המבזה בפיראוס, דורטמונד השיגה ניצחון ראשון בשלב הבתים וכעת היא רחוקה רק שתי נקודות ממארסיי והשתיים ייפגשו בוולודרום במחזור הבא באלופות. קווין גרוסקרויץ כבש שער מופלא כבר אחרי שבע דקות וזה הספיק לחבורה של יורגן קלופ עד לסיום. אולימפיאקוס ירדה למקום האחרון בבית.

דקה 7: גול! גצה הסיט לגרוסקרויץ שירה כדור אדיר מ-20 מטרים היישר לרשת. 0:1 דורטמונד

בית ז'

זניט סנט פטרסבורג - שחטאר דונייצק 0:1

אחרי ה-2:2 המסקרן שקיבלנו בסיבוב הקודם במפגש הסובייבטיות, הפעם סיפקו השתיים רבע מכמות השערים. זניט שלטה ביד רמה במחצית הראשונה, הרבתה להגיע למצבים, אבל רק בתוספת הזמן של המחצית היא הצליחה לתרגם את היתרון הזה לכדי שער אותו הבקיע ניקולס לומבארטס. הבלגי העלה את זניט למקום הראשון אחרי ניצחון שני במפעל שמקפיץ את הרוסים לשבע נקודות ועם הזדמנות לא רעה להמשיך הלאה לשמינית הגמר. שחטאר המאכזבת נותרת במקום האחרון כשיש לה שתי נקודות בלבד.

דקה 40 - הזדמנות גדולה לזניט לעלות ליתרון אחרי שדני הגביה כדור נפלא למרכז הרחבה, שם המתין אלכסנדר בוחארוב, שהמשיך עם הראש, אבל שוער שחטאר הצליח להציל.

דקה 45 - גול! הלחץ של זניט הוליד את שער היתרון לרוסים כשכדור קרן של קונסטנטין ז'יריאנוב מצא את הראש של ניקולס לומבארטס, וזה המשיך פנימה. 0:1 לזניט.

אפואל ניקוסיה - פורטו 1:2

מה תגידו על הסנסציה של שלב הבתים. אפואל ניקוסיה כבר לא גימיק ואחרי הניצחון הביתי על פורטו היא קרובה מאוד לעשות היסטוריה ולהעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות. החבורה של איבן יובאנוביץ' שוב ניצלה את ה-GSP האימתני והפגינה אופי מדהים. פורטו כבר חגגה נקודה עם פנדל מדויק של הולק בדקה ה-89, אבל המארחים יצאו למתפרצת בסיומה הקפיץ גוסטבו מנדוקה את כל האי עם שער דרמטי בתוספת הזמן. פורטו במצב לא טוב בקרב על המקום השני בבית ז' הצמוד.

דקה 42: גול! אאילטון הוכשל ברחבה וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה. 0:1 לאפואל

דקה 89: גול! חאמס רודריגס הוכשל ברחבה והולק דייק בקלילות מהנקודה ואיזן. 1:1

דקה 90: גול! אפואל לא הורידה את הראש ויצאה למתפרצת. חרלמבידס העביר רוחב מימין ומנדוקה המשיך פנימה. 1:2 לאפואל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

בית ח'

ויקטוריה פילזן - ברצלונה 4:0

אלופת אירופה עלתה לשמינית הגמר וחגגה ערב של שיאים. ליאונל מסי כבש שלושער (24 בפנדל, 45 ו-90) והעלה את מאזנו ל-202 שערים במדי הבלאוגרנה. ויקטור ואלדס שמר על רשת נקייה במשך 90 דקות ושבר את שיא המועדון עם 877 דקות רצופות ללא ספיגה ולקראת הסיום חתם ססק פברגאס את התוצאה הסופית. ברצלונה הסתדרה בקלות גם ללא צ'אבי, אינייסטה, וייה ופדרו. אלכסיס סאנצ'ס קיבל דקות כמחליף אחרי חודשיים של היעדרות. פילזן דווקא פתחה טוב והגיעה למצבים, אבל המשחק נגמר לאחר השער הראשון במהלכו גם הורחק הבלם מריאן צ'ישובסקי. בארסה תגיע עוד שלושה שבועות לסן סירו במטרה להבטיח גם את ראשות הבית.

דקה 24: גול! מסי הוכשל ברחבה על ידי מריאן צ'ישובסקי שהורחק. הארגנטינאי דייק מהנקודה עם שערו ה-200 במדי ברצלונה.

דקה 45: גול! מסי החליף מסירות עם אדריאנו והכניע בקלות את פאבליק. 0:2

דקה 73: גול! הילד קואנקה בישל בהגבהה מימין ופברגאס נגח את השלישי. 0:3

דקה 90: גול! פיקה בישל בעקב ומסי עבר את השוער וגלגל את השלישי. 0:4

באטה בוריסוב - מילאן 1:1

כמו ברצלונה, גם אלופת איטליה הגיעה למחזור הרביעי בליגת האלופות עם שבע נקודות תוך ידיעה שניצחון חוץ בבלארוס יסדר לה את המקום בשמינית הגמר. אלא שהרוסונרי חשבו שהם הולכים לקראת טיול קליל, הובילו משער של זלאטן איברהימוביץ', השלישי שלו העונה במפעל, בעוד בוריסוב, שנלחמת על המקום השלישי בבית שמוביל לליגה האירופית, בסך הכל ביקשה להשיג לפחות תיקו שני. במחצית השנייה קיבלו הבלארוסים פנדל, אותו ניצל רנאן ברסאן כדי להשאיר את באטה עם נקודה חשובה מבחינתם.

דקה 22 - גול! חילוץ כדור ענק של זלאטן איברהימוביץ' בחלק האחורי של בוריסוב הוליד מסירה לרוביניו, שהמשיך לשעוט קדימה ולבסוף החזיר לשבדי, שהמשיך עם בעיטה מדויקת פנימה מתוך הרחבה, 0:1 למילאן.

דקה 55 - גול! ארטיום קןנצבוי הוכשל ברחבה על ידי איניאציו אבאטה, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. רנאן ברסאן בעט לפינה השמאלית, אביאטי הימר נכון, אבל לא הצליח להגיע. 1:1.

דקה 79 - הזדמנות כפולה לקווין פרינס בואטנג, שירה פעמיים את הכדור, אבל הוא נהדף על ידי מרקו סימיץ' בסופו של דבר לקרן.

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully