וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפה רייס: "אנו יודעים שלא יהיה קל לנצח בתל אביב"

כוכב ריאל מדריד התייחס למפגש מול הצהובים של בלאט (חמישי, 22:00, ערוץ 10). לאסו: "זה יהיה צעד לקראת הטופ 16"

יומיים לפני המפגש מול מכבי תל אביב (חמישי, 22:00, ערוץ 10), התייחס היום (שלישי) מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו למפגש מול הצהובים בנוקיה: "זה אולם שיש בו אווירה נהדרת ואנחנו יודעים כמה זה קשה, לשחק בחוץ בבית קשה כמו שלנו. ניצחנו במשחק חוץ במחזור הראשון ואנחנו יודעים שאם נעשה את זה שוב ונשיג שלושה ניצחונות, זה יהיה עבורנו צעד קדימה לקראת שלב הטופ 16", אמר המאמן.

"אנחנו עובדים בכיוון הנכון, מראים הרבה דברים חיוביים ומציגים את הזהות שלנו. אנחנו משחקים מול קבוצה נהדרת במשחק מאוד אטרקטיבי ומאתגר בו אנו חייבים לשים לב ליכולת השחקנים במצבים של אחד על אחד. החוזק שלהם הוא בפנים עם שחקנים מאוד חזקים כמו שחורציאניטיס. נצטרך לפתוח את המגרש כי יש להם שחקנים כמו בלו ושחקנים רבגוניים כמו אליהו. יש להרבה שחקנים שם יכולת קליעה טובה", אמר המאמן.

לצד המאמן הופיע גם כוכב הקבוצה פליפה רייס, שחלק שבחים לסגל הצהובים: "אנו עומדים בפני משחק מאוד קשה, ופוגשים קבוצה נהדרת שהחזירה שחקנים מהשנה שעברה והתחזקה באנשים איכותיים בכמה עמדות. השגנו תוצאות טובות במשחקים האחרונים ואנו משחקים היטב. זה מה שאנו רוצים להשיג בתל אביב, להיות תחרותיים לאורך המשחק ולהילחם עבור הניצחון שאנו יודעים שלא יהיה קל להשיג".

ג'ורדן פארמר לא מכין תירוצים למשחק מול ריאל

עמוד היורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully