וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר: "אין תירוצים להגעה למשחק בלי אנרגיות"

1.11.2011 / 10:04

ג'ורדן פארמר יודע שמכבי ת"א חייבת להיראות טוב יותר ומתכונן לריאל מדריד: "יהיה מרגש". הוכנה טיוטת חוזה לעמרי כספי

לאחר שקרטעה בשבוע שעבר נגד עירוני אשקלון, מכבי תל אביב שוב לא הרשימה יתר על המידה במשחק ליגה וגברה בקושי 85:87 על ברק נתניה. קברניטי המועדון שנכחו אמש (שני) במשחק, נראו מודאגים מהיכולת של הקבוצה, כשגם הם יודעים שתצוגה דומה לא תספיק במשחק נגד ריאל מדריד ביום חמישי. אגב, המשחק נגד הקבוצה הספרדית נדחה לשעה 22:00.

המאמן דיוויד בלאט, ששקל לחזק את הקבוצה בדן גרונפלד, ממשיך לבחון שינויים אפשריים בסגל והשאלתו של ג'ון שייר עדיין עומדת על הפרק. בסיום המשחק אתמול אמר המאמן לשחקנים בחדר ההלבשה: "אנחנו צריכים לצאת בשיא האינטנסיביות מהדקה הראשונה. לא ניצלנו הזדמנויות תוך כדי משחק ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפספס הזדמנויות. יחד עם זאת, השגנו את הניצחון וזה הדבר החשוב ביותר".

"זה היה משחק קשה עבורנו - גם לי באופן אישי וגם לקבוצה - אבל רצינו לנצח אותו ואני שמח שעשינו את זה, זה הדבר החשוב", אמר ג'ורדן פארמר לוואלה! ספורט, "אין תירוץ להגיע למשחק בלי אנרגיה, להיראות כבויים ולהציג משחק כזה. אני יודע את זה והחבר'ה בקבוצה יודעים את זה. יהיו ימים גם כאלו אבל אני והשחקנים לא נבכה על זה יותר ממה שצריך. נמשיך הלאה, אני לוקח אחריות אישית על זה וכך גם כל הבחורים בקבוצה. נמשיך ונשתפר".

פארמר הוסיף: "גם כשאנחנו מנצחים בשתי נקודות וגם אם אנחנו מנצחים בחמישים נקודות - כל משחק הולך להיות המשחק הכי חשוב ואנחנו צריכים לנצח. אנחנו פשוט צריכים להמשיך להישאר ביחד ובחדר ההלבשה ובאימונים ולעשות את מה שאנחנו צריכים".

הגארד התייחס גם למשחק החשוב נגד ריאל מדריד: "יש להם כמה שחקנים מה-NBA ויהיה מרגש לשחק נגדם. אני בטוח שהקהל יבוא, יתמוך ויהיה מאחורינו, כי זה משחק מעניין. ידעתי שבתקשורת יגדירו את המשחק הזה כ'הכי חשוב של הקבוצה העונה', אבל כל משחק ביורוליג הוא רציני".

ג'ון שייר הוסיף : "מכבי נתניה היא קבוצה טובה, אבל בסופו של דבר ניצחנו וזה היה ניצחון טוב עבורנו. היה קשה, אבל זה לא ישפיע לרעה על המשחק נגד ריאל מדריד. זה משחק שכולנו מצפים לו ונתכונן אליו היטב. אנחנו צריכים להגיע אליו מוכנים ובשיא האינטנסיביות".

בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע כי הוכנה טיוטת חוזה לעמרי כספי, אולם עדיין לא לא נחתמה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, כספי הגיע להבנות עם הקבוצה בשבוע שעבר והוא צפוי להצטרף בינואר, במידה שהשביתה ב-NBA לא תסתיים. קיימת אפשרות שבקבוצה ירצו בו לפני כן, אם כי נכון לעכשיו ינואר הוא המועד המקובל על שני הצדדים. גורמים במכבי תל אביב סבורים שעד סוף השבוע יחתום על החוזה, לאחר שייערכו התיקונים המקובלים על הצדדים.

בלאט מבין שמכבי עומדת בפני עונה קשה בליגה

אנדריי קירילנקו נבחר לשחקן חודש אוקטובר ביורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully