וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "כל פעם שנבוא לליגה נצטרך להלחם"

31.10.2011 / 21:44

מכבי ת"א ניצחה בקושי את נתניה 85:87 , והמאמן המנצח יודע שזו רק ההתחלה. פניני: "מתייחסים לזה כמו מבחן לקראת ריאל"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

המחזור השלישי בליגת העל הגיע היום (שני) לסיומו עם מפגש בין מכבי תל אביב לברק נתניה, שהסתיים בניצחון 85:87 לקבוצתו של דיוויד בלאט ואם מישהו היה צריך עוד שכנועים לעייפות הגדולה שממנה סובלת מכבי תל אביב העונה, עקב משחק בשלוש מסגרות, הרי שהמשחק הערב ביד אליהו בוודאי הוכיח כי אכן כך הוא הדבר. אבל האלופה הצליחה לתפוס את עצמה ברבע האחרון, והצליחה בקושי לנצח את המשחק. מול ריאל מדריד החזקה ביום חמישי, זה בטח לא יעזור.

שחקן מכבי תל אביב גיא פניני מול שחקן ברק נתניה ג'רום רנדל. קובי אליהו
"בגלל המאני טיים הוא מי שהוא". פניני מול רנדל/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט, אמר בסיום: "התקשינו בעיקר בגלל המשחק הטוב של נתניה. הם שיחקו יוצא מן הכלל. אנחנו לא היינו טובים, אבל צריך לתת להם קרדיט. פניני הוא שחקן שברגעים החשובים ובמשחקים הגדולים הוא יהיה שם. בגלל זה הוא מי שהוא. להבדיל מהמשחקים האחרים, תפקדנו ברבע האחרון והוצאנו לפועל, אחרי שהתחלנו אותו בפיגור 10, וניצחנו אותו ב-12 הפרש".

בלאט הוסיף: "אני לא רוצה לתרץ. אני שמח שהיום סופו שיחק, אני חושב שהוא שיחק מצוין. הוא יצטרך להימנע מפאולים שטותיים והיום הוא הצליח לעשות את זה, הוא עזר לנו מאוד".

המאמן המנצח ניתח את הבעיות של קבוצתו: "לא היינו מפוקסים, לא הוצאנו לפועל למעט הרבע האחרון שכן, היו הרבה טעויות, אני קורא להן טעויות רעות, קבלת החלטות לא נכונה, מסירות ללא אחריות, אבל אני אומר לכם כבר בתחילת השנה יהיו לנו הרבה משחקים שבגלל הרכבים שונים וקבוצות שונות כל פעם שנבוא לליגה נצטרך להלחם ולמצוא את הדרך לנצח משחקים, זה קרה לנו גם לפני מספר שנים ששיחקנו ב-3 ליגות, לקח לנו זמן למצוא את האיזון בין כל הליגות.

גיא פניני, שהצטיין עם 20 נקודות, חלק גם הוא שבחים ליריבה: "אני שמח שהצלחנו בסופו של דבר לנצח את המשחק הזה. היו לנו שלושה רבעים לא טובים ומגיע מחמאות לנתניה ששיחקו בלי שחקן מרכזי ובלי פחד ומצד שני אני שמח שניצחנו כי בשביל זה אנחנו משחקים. ניצחון זה ניצחון. אנחנו מסתכלים על זה כמבחן טוב לקראת ריאל המטרה היתה לנצח וזה מה שעשינו, כל משחק מתפתח מגופו וביום חמישי זה יהיה משחק שונה לגמרי".

מנגד, מאמן ברק נתניה דני פרנקו היה מאושר מההצגה של קבוצתו הערב. "צריך מהלך אחד או שניים כדי לנצח משחק כזה ולמכבי היה מהלך אחד יותר מאיתנו. אני יוצא מהמשחק הזה עם דבר אחד - ראיתי היום קבוצה לוחמת ונחושה, קבוצה שבאה למשחק ומשאירה את הכל על המגרש ונלחמת על כל כדור, אני אוהב שזה מה שהקבוצה שלי עושה", אמר פרנקו. "יש לנו קבוצה עם אופי. פתיחת העונה השתבשה לנו, כריסטיאן ברנס הגיע מאוחר. זו תהיה עונה ארוכה, ובשבוע הבא עם ירושלים אצלנו בבית, יהיה הרבה יותר קשה".

פרנקו דיבר על ליאור חכמון שקלע 19 נקודות: "הבאנו את ליאור חזרה, והוא צריך להראות יכולת טובה באופן עקבי. הוא שיחק טוב, אבל רצינו לנצח את המשחק הזה. לבוא ולהגיד בשלב הזה של העונה שאנחנו הולכים לנצח, זו יהירות, ואין שום השפעה שמגיעה מהמשחק הזה אל המשחק הבא".

חכמון עצמו אמר: "בסופו של דבר הפסדנו ולא משנה כלום. אחרי התבוסה מולם בגביע צאנס באנו, באנו לכאן ועשינו עבודה טובה וחבל שלא ניצחנו. החוק הזה העלה את הדקות לישראלים, כרגע יש ישראלים טובים ואם זה עזר או לא נראה בסוף העונה".

מכבי תל אביב ניצחה את מכבי נתניה 85:87

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully