וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "הקבוצה נראית כמו כלום, בלגן אחד גדול"

1.11.2011 / 10:52

גורמים בהפועל ירושלים ממשיכים לבקר את קטש. בקבוצה מעוניינים לראות את שמיר חוזר, אך עשויים להמתין לעונה הבאה

בימים האחרונים בהפועל ירושלים כבר לא מתאמצים להסתיר את דעתם על היכולת הרופפת של הקבוצה, כשגורמים בקבוצה מפנים אצבע מאשימה כלפי עודד קטש. מעמדו של המאמן מעורער מתמיד, ובירושלים לא היו מונעים ממנו להתפטר אם היה מציע זאת – כשבמועדון יש גם ציפייה שיעשה זאת.

למרות שטרם נעשה מהלך מכיוונו של קטש או מזה של ההנהלה – מאחורי הקלעים בהפועל ירושלים כבר החלו לדון במחליפים אפשריים כבר העונה וסימנו את דן שמיר כמועמד המועדף. גורמים בקבוצה אמרו על שמיר שכבר אימן את הקבוצה בעבר: "הוא ירושלמי ויש לו הבנה וידע אדיר בכדורסל". יחד עם זאת, יש לזכור ששמיר מאמן את הפועל חולון - ולא ברור כלל אם תוכנית למנותו כבר העונה תוכל לצאת לפועל. אם לא יצליחו לבצע את המהלך, בירושלים יעשו מאמצים גדולים להחתים את המאמן לעונה הבאה.

מועמד נוסף הוא אריק שיבק, שגם כן זוכה לתומכים נלהבים בקומת ההנהלה ושהיה מועמד בקיץ שעבר. גם שיבק מאמן קבוצה – מונס הבלגית - אולם לא מן הנמנע שבירושלים ישקלו לפנות למאמן המוערך לעונה הזאת או לעונה הבאה.

בחזרה לקטש: הקרע בינו לבין ההנהלה נראה גדול מתמיד ואחרי הביקורות הקשות שהוטחו בו בימים האחרונים קשה לראות כיצד הצדדים יתגברו על המתיחות. לכולם במועדון גם ברור שהפסד נוסף רק יגביר את רמת הלחץ והמתח.

אתמול אמר גורם בקבוצה בקבוצה לוואלה! ספורט: "אין בשוק מאמנים טובים וחופשיים, אבל המצב כל כך רע שחייבים למצוא פתרון. בינתיים זה המצב, עד שקטש יחליט להתפטר או עד שייעשה פה זעזוע. הקבוצה נראית כמו כלום, בלגאן אחד גדול. עדיף למצוא פתרונות אחרים אם הוא יעזוב. אנחנו נותנים לא עוד הזמנות, אבל אם נמשיך להיראות כך קשה להאמין שהוא יישאר פה עוד הרבה".

בתוך כך, לוק ג'קסון סומן כמועמד עיקרי לעזוב ואם בתחילה רק המאמן עודד קטש סבר כי האמריקאי אינו מתאים, כעת גם בהנהלה גוברים הקולות לשחררו. מי שממשיכים לנהל מו"מ עם הקבוצה הוא דן גרונפלד.

בשורה טובה אחת הגיעה מכיוונו של השחקן בריאל רנדל, שערך היום אימון (כמו גם ג'ון תומאס) וצפוי להשתתף במשחק הבא של הקבוצה.

סוכנו של אייברי בראדלי: ”הפועל ירושלים מרוצים ממנו”

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully