וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של אייברי בראדלי: "הפועל ירושלים מרוצים ממנו"

מיצ'ל באטלר הכחיש את השמועות על עזיבה אפשרית של הרכז האמריקאי: "הוא עדיין מנסה להתאקלם, ומשתפר מיום ליום"

פתיחת העונה הנוראית של הפועל ירושלים משפיעה על כל הגורמים במערכת, כך זה נראה. מעמדו של המאמן עודד קטש ממשיך להיות מעורער, אך גם השחקנים לא חפים מביקורות ורבים מהם נאלצים להתמודד בימים האחרונים עם שמועות על עזיבתם. אחד מהשמות הבולטים שעלו בתקשורת כמועמד לשלם את מחיר הכישלון הוא אייברי בראדלי, ההחתמה האחרונה של הפועל ירושלים, שמתקשה להשתלב בשיטה של קטש. הלילה (שני) דאג סוכנו של הגארד האמריקאי להפריך את אותן שמועות, ולהבהיר כי שחקן בוסטון סלטיקס נשאר בשלב זה בעיר הבירה.

"כרגע הפועל ירושלים מרוצים ממנו", אמר מיצ'ל באטלר לתקשורת האמריקאית. "הוא קלע אתמול 21 נקודות, ועדיין יש לו חוזה אצלם. הוא עדיין מנסה להתאקלם לכל הדברים שהוא חווה שם, כי זה ממש לא דומה למה שהוא עבר ב-NBA. אבל הוא משתפר, ומיום ליום יותר נוח לו. הוא יהיה בסדר".

בראדלי שותף בשני משחקים במדים האדומים עד כה. הראשון היה בתבוסה של ירושלים לגלבוע/גליל, כאשר שותף 25 דקות וקלע 7 נקודות באחוזים רעים (2 מ-8), השני אמש, כאמור, מול אשקלון, כשנראה טוב יותר וקלע 21 נקודות ב-32 דקות משחק. הגארד האמריקאי ישוב ל-NBA ולבוסטון ברגע שתסתיים השביתה בארצות הברית.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully