וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני פוליס: "לא נשארו לי הרבה שחקנים למשחק נגד מכבי"

טוני פוליס התלונן על לוח המשחקים של סטוק והתייחס לרוטציה שהתקצרה בגלל פציעות: "אצטרך לקחת את כולם לת"א"

קצת לפני היציאה לישראל לקראת המפגש שלה נגד מכבי תל אביב במחזור הרביעי של שלב הבתים של הליגה האירופית, סטוק סיטי הפסידה אמש (שני) 3:1 ללהיט התורן של הליגה האנגלית - ניוקאסל. הפוטרס שלטו לחלוטין במחצית השנייה אליה נכנסו בפיגור 2:0, צימקו בזכות פנדל מוצלח של ג'ונתן וולטרס, אבל לא הצליחו להשלים את משימת הקאמבק.

טוני פוליס היה מאוכזב מהתוצאה ("הפנדל של בה היה הבעיטה היחידה של ניוקאסל למסגרת במחצית השנייה"), אבל למאמן יש כאבי ראש נוספים. הבלם ריאן שואוקרוס והמגן מארק ווילסון נפצעו אתמול, הוחלפו ולא ברור עדיין כמה זמן ייעדרו, ג'רמיין פנאנט רק החלים מפציעה וקמרון ג'רום בכל מקרה לא ישחק אחרי שספג כרטיס אדום במשחק הקודם נגד מכבי.

פוליס שהתלונן בימים האחרונים על לוח הזמנים הצפוף של קבוצתו, קיווה להעניק מנוחה לכמה שחקנים במשחק באירופה, אבל אמר אתמול: "לא נשארו לי הרבה שחקנים לנסיעה לישראל, אולי אני אצטרך לקחת את כולם. יש לנו משימה קשה מאוד השבוע. יש לנו טיסה של חמש וחצי שעות לתל אביב ואחר כך אנחנו צריכים לחזור למשחק חוץ נגד בולטון ביום ראשון. זה יהיה קשה, אבל נצטרך להתמודד. אנחנו נחושים לעבור את שלב הבתים ולקבל בנוק אאוט יריבה אירופאית גדולה".

התקשורת המקומית גם הייתה חייבת להתייחס לכובש השלושער של ניוקאסל, דמבה בה, שלפני שנה כבר הגיע לבריטניה סטדיום כדי לחתום תמורת תשעה מיליון ליש"ט שהיו אמורים לעשות דרכם להופנהיים הגרמנית, אבל לבסוף המאמן פוליס פסל את העסקה בגלל שסבר שהסנגלי נפצע יותר מדי.

בה חתם לבסוף בווסטהאם ובקיץ עבר לניוקאסל בהעברה חופשית, ופוליס אמר אתמול: "הוא כובש מספיק שערים ולא היה צריך להגיע לכאן ולהוכיח משהו. להביא שחקן בהעברה חופשית זה משהו אחד ולשלם עליו תשעה מיליון ליש"ט זה משהו אחר. הצוות הרפואי שלנו חשב שזה סיכון גדול מדי להחתים אותו".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully