וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשקלון: "שמחון היה נחוש להוכיח לירושלים שטעתה"

31.10.2011 / 11:28

הגארד-פורוורד הוביל לניצחון במלחה, דווקא מול הקבוצה אליה הוא שייך. בשל המצב בדרום, השחקנים עברו זמנית לתל אביב

הקבוצה החמה בליגת העל, עירוני אשקלון, רשמה אתמול (ראשון) ניצחון מרשים 93:95 על הפועל ירושלים במלחה, דווקא בימים קשים בדרום הארץ. קבוצתו של אריק אלפסי חגגה את הניצחון במלון של הבעלים יוסי דהאן בירושלים, שם אכלו השחקנים ארוחה משותפת כשדהאן מברך את הצוות המקצועי והשחקנים. לאחר מכן הוחלט כי השחקנים ילונו בתל אביב במהלך הלילות הקרובים בשל המצב בדרום, ואשקלון תערוך מחר את אימונה באולם "זיסמן" ברמת גן, כשהתקווה היא שכבר ביום רביעי תוכל הקבוצה לחזור להתאמן בעיר לקראת המשחק מול מכבי חיפה.

באשקלון היו מאוד מרוצים מהיכולת של כל השחקנים שנטלו חלק במשחק ובמיוחד הגארד-פורוורד עמית שמחון ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים ולא קיבל הזדמנות אמיתית. "עמית היה נחוש להוכיח לירושלים שהיא עשתה טעות שלא נתנה לו את ההזדמנות הראויה", אמרו בקבוצה הבוקר. שמחון חתם בעונה שעברה על חוזה ל-3 שנים בירושלים, אך לאחר שני סיבובים בהן לא קיבל הזדמנות החליטו בירושלים להשאילו לברק נתניה, והשנה השאילו אותו לעירוני אשקלון.

בתוך כך, נודע כי אשקלון זכתה בתביעת הבוררות שהגיש נגדה שחקן הקבוצה בעונה שעברה דזמון פארמר. פארמר, שלא סיים את העונה בקבוצה לאחר שנחתך במהלך הסיבוב השלישי, טען כי על אשקלון היה לממן עבורו ניתוח בברכו אותו עבר בסוף העונה שעברה באופן פרטי וכן טיפולים פיזיותרפיים. אשקלון באמצעות היו"ר בעונה הקודמת, עו"ד אבי נמרודי, כפרה באחריותה וטענה כי השחקן עשה דין לעצמו, פעל בניגוד לחוות דעת רופא הקבוצה ואף נותח שלא באמצעות פוליסת הביטוח בה בוטח על ידי הקבוצה. כאמור, לפני מספר ימים נמחקה תביעתו של פארמר על ידי הבורר מטעם איגוד הכדורסל עו"ד אסף הדסי.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully