וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "במכבי תל אביב תמיד יש מי שמחפה"

הסנטר בונה על תצוגה מול נתניה (19:35, 5+ לייב): "יהיה משחק גדול", והתחמק מהשאלה לגבי דקות משחק. בנקס היה קרוב לצהובים

אחרי שני הניצחונות על פרטיזן בלגרד, אחד במסגרת היורוליג ביום חמישי שעבר והשני במסגרת הליגה האדריאטית בשבת, תשוב הערב (שני) מכבי תל אביב לליגת העל שם היא תפגוש ביד אליהו את ברק נתניה (19:35, שידור ישיר בספורט5+ לייב).

הצהובים החליטו לרשום למשחק את ג'ורדן פארמר ושון ג'יימס, את הזר החדש של הקבוצה שהגיע בשבוע שעבר קית' לנגפורד, שיזכה לדקות משחק ראשונות בליגת העל, וכן בצעד מפתיע גם את סופוקליס שחורציאניטיס, לאחר שדיוויד בלאט הכריז בסיום גביע צ'אנס שהסנטר היווני לא ישותף העונה בכלל בליגת העל בגלל סגנון המשחק שלו.

בקבוצה רואים במשחק הערב חזרה גנרלית לקראת המשחק החשוב והיוקרתי מול ריאל מדריד ביום חמישי במחזור השלישי של שלב הבתים ביורוליג, ולכן לא מקלים ראש ביריבה.

בשני המשחקים האחרונים מול פרטיזן, בלאט לא אהב את הרפיון במחצית השנייה. המאמן כינס את השחקנים בחדר ההלבשה אחרי המשחק בשבת, ואמר להם: "לא משנה מה היתרון, אנחנו צריכים לשחק בצורה אינטנסיבית לאורך כל המשחק ולא להוריד את הרגל מהגז. אני לא יודע מה קורה אולי זו בעיה מנטלית, אבל אסור שזה יקרה".

בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע במהלך סוף השבוע כי שחקן ברק נתניה אדריאן בנקס, שלא ישחק הערב בשל פציעה, היה קרוב מאוד לחתימה במכבי תל אביב במהלך הקיץ. מי שחפץ בשירותיו של הגארד הוא המאמן דיוויד בלאט, ובין הצדדים אף החלו מגעים מתקדמים שהופסקו במפתיע על ידי הצהובים. בנקס עצמו כבר היה קרוב לחתימה במספר קבוצות יורוקאפ לאחר מכן, אך בברק נתניה הצליחו לשכנעו להשאר לעונה שנייה ברציפות בקבוצה.

כדורסל בוואלה! ספורט

שון ג'יימס: "מתרכזים רק בברק נתניה"

"יהיה משחק גדול נגד ברק נתניה", אמר שון ג'יימס לוואלה! ספורט לפני המשחק. "זה משחק בית שלנו, אז נעלה חדים ונעשה את מה שצריך. נכון שיש לנו משחק נגד ריאל ביום חמישי, אבל כרגע אנחנו מתרכזים רק בנתניה ולא בריאל".

ג'יימס התייחס גם לצמד הניצחונות על פרטיזן, והוסיף: "היה חשוב לנו לנצח אותם פעמיים כי היינו צריכים את הניצחונות הללו, ובלאט דאג שנשחק כמו שצריך. שני המשחקים היו שונים כי ידענו שיהיה קשה לשחק פעמיים תוך 48 שעות מול אותה קבוצה. ידענו שהמשחק השני היה יותר קל אם נשחק חזק, וכך אכן קרה".

ג'יימס נשאל האם הוא מרוצה מכמות דקות המשחק שהוא מקבל מבלאט עד כה, וענה: "המאמן מנהיג רוטציה בסגל, ארגיש הרבה יותר רע אם אשחק יותר דקות ונפסיד. הצלחת הקבוצה היא הדבר שהכי חשוב לי. יש הרבה משחקים וזו עונה ארוכה, כך שכל פעם יהיו שחקנים עם יותר דקות ובולטים יותר, תמיד יהיה מי שיחפה במקרה שמישהו לא יצליח להציג יכולת טובה, זו סוג הקבוצה שיש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully