וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הבכורה של שחורציאניטיס

היווני יירשם לראשונה למשחק ליגה נגד נתניה (19:35, 5+ לייב), למרות הצהרתו של בלאט. אורלנד: "נעשה את הכי טוב"

המחזור השלישי בליגת העל יינעל מחר (שני) במפגש בו תארח מכבי תל אביב את ברק נתניה ביד אליהו. הקבוצה של דיוויד בלאט מגיעה למשחק ללא הפסדים בליגה, ולפני המשחק החשוב ביורוליג מול ריאל מדריד ביום חמישי ביד אליהו. מנגד הקבוצה של דני פרנקו, שמעולם לא ניצח את מכבי תל אביב כמאמן ראשי, תנסה לרשום סנסציה, לאחר שהפסידה במחזור הפתיחה למכבי אשדוד באולם ישורון בנתניה.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול ליאור חכמון שחקן ברק נתניה. קובי אליהו, קובי אליהו
ניצחון אחד אי פעם על הצהובים. חכמון מול אוחיון/קובי אליהו, קובי אליהו

מכבי תל אביב – ברק נתניה (19:35, 5+ לייב)

- ברק נתניה רשמה ניצחון אחד בהיסטוריה על מכבי תל אביב, 103:114, בעונת 2009/10.

- בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ביד אליהו ניצחה מכבי תל אביב בהפרש ממוצע של 36 נקודות.

- כל אחד משחקניה הישראלים הבכירים של נתניה מחזיק בניצחון אחד לפחות על מכבי תל אביב.

- טל בורשטיין רשם את משחקו הטוב ביותר אשתקד מול ברק נתניה בסיבוב הקודם כשקלע 17 נקודות.

הכנות ושאר ירקות

מכבי תל אביב:

אחרי שני המשחקים הרצופים מול פרטיזן בלגרד ביורוליג ובליגה האדריאטית חוזרת מכבי תל אביב לליגת העל, לאחר שבשבוע שעבר התקשתה מאוד במשחק החוץ מול עירוני אשקלון. הצהובים יודעים שפערי הרמות בינם לבין ברק נתניה הם גדולים, אך בלאט לא מתכוון לתת הנחות לשחקניו וביקש מהם לשמור על דריכות ורצינות. עם זאת במכבי מצפים למשחק קל יותר מזה שהיה בשבוע שעבר.

הצהובים החליטו לרשום למשחק את ג'ורדן פארמר ושון ג'יימס וכן את קית' לנגפורד שיזכה לדקות משחק ראשונות בליגת העל ובהפתעה גם את סופוקליס שחורציאניטיס, לאחר שדיוויד בלאט הכריז בסיום גביע צ'אנס שהסנטר היווני לא ישותף העונה בכלל בליגת העל בגלל סגנון המשחק שלו.

ברק נתניה:

הקבוצה של דני פרנקו ציפתה לפתוח את ליגת העל ברגל ימין בשבוע שעבר, אך מצאת את עצמה עדיין ללא ניצחון ולפני רצף משחקים קשה מאוד, מה שלא גורם לאופטימיות רבה בקבוצה. בנתניה היו מאוכזבים מהיכולת של חלק מהשחקנים, אך יודעים כי העובדה ששחקן חשוב כמו כריסטיאן בארנס הגיע כל כך מאוחר לקבוצה וגם נפצע באימוניו הראשונים, השפיעה מאוד במשחק מול מכבי אשדוד. ערן אסנטי ואדריאן בנקס סוחבים פציעות ולא אמורים לשחק.

"לפגוש את מכבי תל אביב בנוקיה בשלב כל כך מוקדם של העונה זה אף פעם לא קל, אך כל הקבוצות בליגה יצטרכו לשחק מולם בשלב כזה או אחר", אמר יהוא אורלנד לקראת המשחק, "אין ספק שהם קבוצה הרבה יותר טובה ואיכותית מאיתנו אך עם כל הצניעות שמאפיינת את המועדון שלנו נגיע וננסה לעשות את הטוב ביותר מבחינתנו".

שחקן מפתח: ליאור אליהו. מכבי תל אביב התקשתה בשבוע שעבר באשקלון בעיקר בגלל העובדה שלא הצליחה לגמור את המשחק בשלבים המוקדמים כפי שהיא רגילה בליגת העל. ליאור אליהו הסתבך בבעיית עבירות ונכנס למשחק רק בשלבים מאוחרים, ועל מנת שלא להכנס לבעיות מסוימות גם השבוע, תצטרך מכבי את השחקן הישראלי הבכיר שלה בכושר טוב כבר בדקות הפתיחה מול נתניה.

* בעקבות ההסלמה בדרום, חילקה מכבי תל אביב כרטיסים למשחק לכ-100 בני נוער מארגון "מעגלים" המתגוררים באיזור אשקלון.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully