וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה ג'וניורס ניצחה במשחק העונה, קרובה לאליפות

הקבוצה של פלסיוני הוכיחה בשלות כשגברה 1:3 על אתלטיקו רפאלה (צמד לבלנדי), ופתחה פער של תשע נקודות בצמרת

משחק העונה בין בוקה ג'וניורס ואתלטיקו רפאלה הבטיח וקיים הרבה הלילה (בין ראשון לשני), כאשר בסיומו הייתה זו ידה של הקבוצה של חוליו פלסיוני על העליונה עם ניצחון מוצדק 1:3. לאחר הניצחון במחזור ה-13 בוקה הגדילה את הפער בצמרת מרפאלה השנייה לתשע נקודות והיא בדרך הבטוחה לזכייה בטורניר האפרטורה, לאחר ששאר התוצאות במחזור גם שיחקו לידיה. רק ראסינג קלוב יכולה לצמצם כעת ממנה את הפער לשמונה נקודות, זאת אם תנצח בחוץ את אסטודיאנטס. מישהו בכל זאת רוצה להמר נגד בוקה?

בוקה ג'וניורס - אתלטיקו רפאלה 1:3

העולה החדשה, הפתעת השנה בארגנטינה, הגיעה לבומבונרה חדורת מוטביציה שהיא יכולה לעשות זאת, אבל בוקה של העונה עמידה ויציבה מתמיד. למרות שהאורחים פתחו מצוין והחמיצו אף מספר הזדמנויות קורצות, בוקה הייתה זו שעלתה ראשונה על הלוח לאחר שניקולאס בלנדי כבש בדקה השביעית, כשהצליח להשתחרר בצורה נהדרת מצבת של שני שחקני רפאלה. בוקה המשיכה לשחק נהדר, ו-10 דקות לאחר מכן שוב באה על שכרה, הפעם כריסטיאן צ'אבס, מחליפו של חואן רומן ריקלמה הפצוע, שלח כדור נהדר ששבר את קו הנבדל של האורחים, בלנדי השתלט וכבש את השני.

בלנדי, שקיבל את הקרדיט במקומו של לוקאס ויאטרי לאחר שזה נפצע וייעדר לתקופה ארוכה, לקח את ההזדמנות בשתי הידיים. צמד במשחק הקודם וצמד מול רפאלה הכפילו אם לא יותר את ערכו בשוק. עד המחצית נשמרה התוצאה. בוקה שמרה עליה עד ה-87, אז אותו צ'אבס קיבל כדור ברחבה, הסתובב ושלח נהדר לרשת את השלישי. שתי דקות לאחר מכן נגח ניקולאס קסטרו שער מצמק לאורחים, שנשארו רק עם המחמאות לאחר סיום המשחק. בשבוע הבא תצא הקבוצה של חוליו פלסיוני למשחק נגד ולס סארספילד, במה שאמור להיות משחק העברת השרביט מהאלופה הקודמת לאלופה הבא.

משחקים נוספים:

לאנוס - גודוי קרוס 1:2
ללאנוס: פאולו גולץ (15), מריו רגיירו (81), לגודוי קרוס: גידו פיסארו (עצמי, 48)

בלגראנו - קולון 1:0
אסטבן פוארטס (פנדל, 80)

ריבר פלייט הפסידה לאלדוסיבי ואיבדה את המקום הראשון בליגה השנייה

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully