וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אתלטיקו רפאלה: "אנחנו יכולים לנצח את בוקה"

העולה החדשה תתארח בבומבונרה (23:00, ספורט2), קרלוס טרוז'ה מאמין בניסים. ריבר נוצחה לראשונה, אלמיידה: "הגיע לנו"

ארגנטינה ערוכה ומוכנה לקראת משחק העונה שיפגיש את בוקה ג'וניורס שתארח הלילה (ראשון, 23:00, שידור ישיר בספורט2) את אתלטיקו רפאלה במסגרת המחזור ה-13 בטורניר האפרטורה. המוליכה תפגוש בבומבונרה את העולה החדשה והמפתיעה, שמדורגת שנייה כאשר שש נקודות מפרידות ביניהן. ניצחון של הבוסטרוס יכול לקרב אותם מאוד לאליפות.

לחוליו פלסיוני יש קצת צרות, כאשר עושה המשחק שלו חואן רומן ריקלמה והחלוצים דריו סביטאניץ' ולוקאס ויאטרי פצועים. מי שצפוי להחליף את ריקלמה אם זה לא יהיה כשיר הוא כריסטיאן צ'אבס. חוליית ההגנה של בוקה, שרשמה שיא כשספגה עד כה שני שערים בלבד ב-12 משחקים, תכלול את רונקגליה, סקיאבי, אינסאורלדה וקלמנטה רודריגס. השניים הראשונים חייבים להישמר מספיגת כרטיס צהוב שיהיה החמישי שלהם ויגרום להם להשעייה של משחק אחד.

ברפאלה מגיעים למשחק בלי לחץ. הקבוצה שעלתה רק העונה לליגה הראשונה, מדורגת גבוה אחרי 12 מחזורים ולא נראה שהיא תיעלם מנוף הצמרת עד סיום הליגה. עם האוכל בא התיאבון, וברפאלה מכוונים גבוה. "אנחנו מגיעים למשחק עם המחשבה שאנחנו יכולים לעשות את זה", אמר מאמן הקבוצה קרלוס טרוז'ה. "אנחנו רוצים ליהנות מהמשחק".

ולס סארספילד לא מתאוששת

ארחנטינוס ג'וניורס - ולס סארספילד 1:3

בתוך כך, המחזור בטורניר נפתח בהפתעה גדולה כאשר ארחנטינוס ג'וניורס מתחתית הליגה גברה בביתה על ולס סארספילד. הקבוצה של ריקרדו גארקה תפגוש בשבוע הבא בביתה את בוקה, והיא קיוותה להגיע למשחק בראש נקי, אבל ציפיות לחוד ומציאות לחוד.

סנטיאגו סלסידו העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-45, כאשר סבסטיאן דומינגס הכפיל את היתרון של ארחנטינוס עם שער עצמי בדקה ה-56. גיז'רמו פרנקו רק צימק (64), כאשר סלסידו כבר את השני שלו שמונה דקות אחר כך בפנדל וחתם את תוצאת המשחק. ולס אף נפגעה מכך ששני שחקנים לא יוכלו לשחק מול בוקה לאחר ששני שחקנים שלה ספגו כרטיסים אדומים: מרסלו בארוברו (69) ופרננדו טוביו (90).

משחקים נוספים:

ניואל'ס אולד בויס - אולימפו 2:2
ניואל'ס: סנטיאגו ורג'יני (48, פנדל), מקסימיליאנו אורוטי (60), לאולימפו: מרטין רולה (63), אדריאן לוסרו (88)

אינדפנדיינטה - ארסנאל 0:0

אלמיידה: "ראיתי קבוצה שנעדרת שמחת חיים"

בעוד בוקה ג'וניורס שועטת לאליפות ומדורגת ראשונה בליגה הבכירה, היריבה העירונית שלה - ריבר פלייט - איבדה את הפסגה בליגה השנייה לאחר שנוצחה 2:1 על ידי אלדוסיבי (מדורגת לאחר הניצחון במקום ה-17) במחזור ה-12. אלדוסיבי עלתה ליתרון אחרי 22 דקות משער של איבן פוריוס, פרננדו קבנאגי איזן בפנדל (48), אלא שוולטר סונינו כבש את שער הניצחון לאורחים חמש דקות לפני הסוף וקבע סיום דרמטי.

ההפסד המפתיע והראשון של ריבר בליגה השנייה הביא אותה, כאמור, לאבד את המקום הראשון לאינסטיטוטו, שמובילה עליה כעת בשתי נקודות, לריבר 23 בעוד שלקבוצה מקורדובה 25. בוקה אוניודוס מדורגת שלישית עם 23 נקודות.

"אני מאוכזב כי לא ראיתי את הקבוצה שראיתי במחזורים הקודמים", אמר לאחר הפסד הבכורה מאמן המיז'ונריוס מתיאס אלמיידה. "ראיתי קבוצה שנעדרת תנועה, שמחת חיים וחסרת יציבות המשכיות. הקבוצה הייתה מאוד פושרת במחצית הראשונה. הגיע לנו להפסיד. זו ליגה ארוכה וידענו שהדברים האלה עלולים לקרות. אלדוסיבי באה מלמטה והיינו חייבים לתת לה יותר כבוד. אנחנו חייבים להיות יותר עירניים להבא".

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully