וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב ספיר: "בשלב זה, מעמדו של ניסן יחזקאל לא בסכנה"

30.10.2011 / 8:35

הבעלים של ראשל"צ מאמין עדיין במאמן, והוסיף על התבוסה: "אחת החוויות הקשות". הלוי: "לא חלמתי שנובס ככה"

הפועל ראשון לציון ספגה אמש (שבת) את התבוסה הכי קשה שלה מאז עלתה העונה לליגת העל, כשהושפלה 6:0 על ידי הפועל תל אביב בבלומפילד ובכך סיימה שמונה משחקים ללא ניצחון. ראשון לציון שנמצאת כרגע במקום ה-13 בטבלה, מסומנת כאחת המועמדות לירידה, בטח על פי משחק ההגנה הגרוע שלה והעובדה כי ספגה עד כה 22 שערים. המאמן ניסן יחזקאל שישב אמש ביציע בשל עונש ההרחקה שהוא מרצה, נראה שפוף בסיום.

"לכל השחקנים שלנו מגיע ציון 2", אמר גורם במועדון. השניים שספגו את מירב הביקורת היו הבלם הבוסני אלביס משיץ' שנראה חסר אונים מול התקפת האדומים והקשר הזמבי ג'סטין זולו, שהציג את המשחק הכי גרוע שלו העונה, הרבה לאבד כדורים ונראה מעט אפאטי. בנוגע לזולו, הדברים מעט מפתיעים שכן עד כה הוא היה ללא הספק השחקן הכי טוב של הקבוצה מתחילת העונה.

הקשר איתי אלקסלסי שהוחלף עוד במחצית הראשונה, נפגע שוב באזור המפשעה וקיים חשש שהוא סובל מקרע חוזר באותו מקום בו נפצע לפני מספר שבועות. הוא יעבור היום מספר בדיקות ואז תתברר חומרת הפציעה.

רביב ספיר: "יש כמה אפשרויות לעצור את כדור השלג"

"זו היתה אחת החוויות הפחות נעימות שעברתי בכדורגל, הן בתור שחקן והן בתור בעלים", אמר בסיום הבעלים של המועדון רביב ספיר לוואלה! ספורט. "תבוסה זה אף פעם לא דבר טוב וגם הצורה שבה הפסדנו, היתה מביישת. נצטרך לחשוב טוב איך יוצאים מזה כבר במשחקים הקרובים.

"זה נכון ששמונה משחקים לא ניצחנו, אבל למעט שני המשחקים האחרונים - נגד הפועל תל אביב ובשבוע שעבר מול הפועל עכו, בהם באמת היינו חלשים, בשאר היינו לא רעים והיוונו יריבה טובה ומעלה לכל קבוצה שעמדה מולנו, אפילו שלטנו בחלק מהמשחקים. כעת נצטרך לדאוג שהתופעה תעצור ושכדור השלג הנוראי הזה ייעצר. יש כמה אפשרויות, נדבר עליהן השבוע ואני גם מקווה שניישם אותן", הוסיף הבעלים.

ספיר שרק לפני שבוע, יישר את ההדורים עם המאמן ניסן יחזקאל, אחרי תקופה בה השניים לא החליפו מילה, נשאל לגבי מעמדו של המאמן וענה בצורה חד משמעית: "אני אמרתי לפני כן ואומר גם היום, מעמדו של המאמן לא בסכנה, בטח לא בשלב הזה".

הבעלים התבקש לתת את דעתו על סף השבירה הנמוך של שחקניו, ואמר: "אני חושב שחלק מזה נובע מכך שזו קבוצה צעירה וגם חלק מהשחקנים הוותיקים לא שיחק בליגת העל. יש כאן מדרגה גבוהה מאוד, חשבנו שהמדרגה בין הלאומית לליגת העל תהיה קלה יותר לקפוץ מעליה ומסתבר שלא. נצטרך לראות מה משנים לקראת ההמשך".

ניסן יחזקאל: "אי אפשר לספוג כל כך הרבה ולהיראות כך"

אוהד כהן לאוהדים: "חושבים שככה אני רוצה לסיים את הקריירה?"

בסיום המשחק ניגש השוער הוותיק אוהד כהן, לעבר אוהדי הקבוצה ולפני שירד לחדר ההלבשה אמר להם: "אתם רואים שהמצב קשה אז יש לכם שתי ברירות, או שאתם איתנו או שאתם מקללים אותנו. השחקנים הצעירים קוראים את מה שאתם כותבים עליהם בפורום וזה משפיע עליהם. תהיו איתנו, זה רק יכול לעזור לנו. אתם חושבים שככה אני רוצה לסיים את הקריירה?".

"בחלומות הכי שחורים שלי לא האמנתי שככה יתפתח המשחק וככה יסתיים", אמר הקשר דור הלוי. "נשאר רק להרים את הראש כי כבר בשבוע הבא מצפה לנו משחק 'בליגה שלנו', נגד הפועל חיפה. בכלל, יש לנו בשבועות הקרובים משחקים מאוד קשים מול קבוצות ברמה שלנו ואנחנו צריכים להתרומם כמה שיותר מהר כדי לקחת את הנקודות".

הלוי התייחס לקלות שבה סופגת הקבוצה שערים בתקופה האחרונה, והוסיף: "מדובר בקבוצה שלמה וכולנו לא נראים טוב". הקשר נשאל האם ביכולת הזאת תצליח הקבוצה להישאר בליגה ונשמע אופטימי: "הליגה עוד ארוכה, מוקדם לדבר אם נרד או נישאר. נכנסנו לכדור שלג ואנחנו בתקופה לא טובה, אני מקווה שנצא ממנה כמה שיותר מהר".

הלוי התייחס למשחק במחזור הבא בו תארח, כאמור, ראשון לציון את הפועל חיפה לקרב תחתית לוהט: "זה בלי ספק המשחק הכי חשוב שלנו העונה, זה יהיה קרב על החיים שלנו, במיוחד כשלא ניצחנו כבר שמונה משחקים. המשחק מול הפועל תל אביב כבר שייך להיסטוריה, וכרגע רק הפועל חיפה ניצבת לנגד עינינו. בבית שלנו אנחנו חייבים לנצח".

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully