וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב הביסה 0:6 את ראשון לציון

האדומים חגגו על חשבון העולה החדשה ועלו לפסגה. עומר דמארי וטוטו תמוז כבשו צמדים, אלרואי כהן ו-וואליד באדיר השלימו

בצל המלחמות הפנימיות וכשהקרע בין האוהדים להנהלה מאיים להחריב כל חלקה טובה במועדון, הפועל תל אביב לא יכלה לבקש יריבה נוחה יותר מהפועל ראשון לציון. האדומים הראו שבמשחקי הבית הסיפור שלהם שונה לגמרי, והביסו 0:6 את החבורה הרופסת של ניסן יחזקאל, שריצה עונש הרחקה וראה מהיציע את שחקניו רושמים משחק שמיני ללא ניצחון והפעם גם מתבזים. עומר דמארי כבש צמד (32 ו-45) ובישל את השער היפה במשחק אותו כבש אלרואי כהן (39). וואליד באדיר (51) וטוטו תמוז (72 ו-90) חתמו את החגיגה. הפועל תל אביב שוב במקום הראשון, לפחות עד משחקה של מכבי תל אביב מול בני יהודה.

לדף המשחק

שלטים של אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
אוהדי הפועל תל אביב מתרכזים בדברים אחרים/קובי אליהו

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

שערים 4-5 נותרו ריקים זכר לעונש שספגה הפועל תל אביב על ריסוס כתובות הנאצה ביציעי בלומפילד, ו-400 אוהדים בחרו להפגין עם קריאות כנגד ההנהלה. על כר הדשא, העניינים היו פשוטים יותר. המארחים לחצו באמצעות אלרואי כהן המצוין, נעצרו במשקוף ובקורה ובדקה ה-32 פתחו את הסכר עם שער קל של דמארי. אלרואי כהן, שבישל לחלוץ הרכש ממכבי פתח תקוה, הפציץ מהאוויר את השני בחלוף תשע דקות, ודמארי עלה לראש טבלת המבקיעים בליגה עם השמיני שלו בתוספת הזמן של המחצית.

ראשון לציון, שבקושי עברה את החצי עד להפסקה, נשברה לאחר השער הראשון ולא הזכירה לרגע את הקבוצה שפתחה את העונה בהתלהבות גדולה עם שני ניצחונות. האורחים קיוו לפחות לבלום את הנפילה במחצית השנייה, אבל בדקה ה-48 המחליף הילאל מוסא הורחק בצהוב שני והפקיר את חבריו לספוג את הרביעי מרגלי באדיר בדקה ה-51. תמוז לא נשאר מאחור וחתם את תוצאת המשחק עם צמד בדקות 72 ו-90, באחד המשחקים היותר קלים של קבוצתו העונה. ניצחון חמישי בשישה משחקי בית להפועל תל אביב, שבשבוע הבא תיתקל באתגר משמעותי יותר בסכנין.

מהלך המשחק

דקה 5: תמוז עבר את השומר שלו והעביר כדור רוחב מצד ימין שפגע בראשו של משיץ' ונעצר במשקוף של ראשון לציון.

דקה 14: ידין קיבל את הכדור וירה מ-25 מטרים כדור שטוח שפגע בקורה ויצא החוצה.

דקה 28: כדור קרן מפתיע של בלדוט מצד ימין הסתובב לעבר השער, אדל לא לקח סיכון והדף טוב לקרן נוספת מהצד השני.

דקה 32: גול! איבוד כדור נוראי של זולו נוצל היטב על ידי אלרואי כהן, שהעביר כדור רוחב אותו דחק דמארי בגלישה אל הרשת של אוהד כהן. שער שביעי לדמארי בליגה ו-12 בכל המסגרות, 0:1 מוצדק להפועל תל אביב.

דקה 39: גול! דמארי העביר כדור רוחב מצד שמאל שהגיע עד הקצה השני של הרחבה, שם אלרואי כהן הקפיץ פעם אחת והפציץ בימין מהאוויר לחיבורים הרחוקים מ-15 מטרים. שער נפלא, 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 45: גורדנה ניסה את מזלו מ-20 מטרים, גבוה מעל השער.

דקה 45+2: גול! תמוז ניער את הלוי, דהר על הקו והעביר כדור רוחב חד אותו לא התקשה דמארי לתרגם לשער נוסף. השמיני של דמארי, מלך השערים החדש של הליגה. 0:3 להפועל תל אביב.

דקה 48: כרטיס אדום! הילאל מוסא המחליף גלש בגסות לעבר רגלו של ידין וראה צהוב שני. ראשון לציון ב-10 שחקנים.

דקה 51: גול! כהן הגביה כדור קרן שפגע ברגלו של באדיר ונכנס פנימה. אוהד כהן החולמני תפס את הכדור מעבר לקו, 0:4 קליל להפועל תל אביב.

דקה 56: שיש הגביה מצד שמאל, תמוז נגח מעל השער.

דקה 61: ידין בעט מרחוק ונעצר אצל אוהד כהן, שהדף גם את הריבאונד.

דקה 65: מהלך יפה של אלרואי כהן נעצר פעם נוספת אצל השוער האורח.

דקה 72: גול! למי שדאג, גם תמוז הצטרף לחגיגה עם השער ה-70 שלו בקריירה ליגת העל. אלרואי כהן שוב החל במהלך, ותמוז כבש בקלות לבד מול אוהד כהן. 0:5 להפועל תל אביב.

דקה 85: תמוז עבר את משיץ' ופספס במעט את המסגרת.

דקה 90: גול! תמוז נועץ את המסמר האחרון בארון של ראשון לציון האומללה, כשהוא סיים מתפרצת אחרי מסירה טובה של איגייבור. 0:6 להפועל תל אביב.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל (בוריס קליימן, 81), נאעל חוטבא, וואליד באדיר, מריו פצ'אלקה, גל שיש, אביחי ידין, רועי גורדנה (שי אבוטבול, 69), נוסא איגייבור, אלרואי כהן, עומר דמארי (מהראן לאלה, 69), טוטו תמוז.

הרכב הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גיא משפתי, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, דור הלוי, איתי אלקסלסי (הילאל מוסא, 20 - הורחק, 48), אסי בלדוט (ריף מסיקה, 74), דיוויד גומז, סינדו דוסו (דודו אברהם, 50).

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
וואליד באדיר שחקן הפועל תל אביב מול הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
גם הוא היה שותף לחגיגה. וואליד באדיר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully