וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאעל חוטבא: "בטח שהבלגן סביב הקבוצה מפריע לשחקנים"

מגן הפועל תל אביב לא מכחיש שהאווירה יוצרת בעיות, ומאמין: "אפשר להפתיע את איינדהובן". גזרת קשטן-אוסידון עדיין מתוחה

אם בהפועל תל אביב רצו לקבל שקט, אז הניצחון המוחץ 0:6 אמש (שבת) במסגרת המחזור העשירי על הפועל ראשון לציון הוא סיבה בהחלט מספיק טובה, אבל בהפועל כמו בהפועל, רצונות לחוד ומציאות לחוד, והצרות עדיין רחוקות מלעזוב את מתחם חודורוב.

מריו פצ'אלקה שחקן הפועל תל אביב (שמאל) חוגג עם עומר דמארי, וואליד באדיר. קובי אליהו
0:6 זו סיבה מספיק טובה לשקט, אבל קצת. שחקני הפועל תל אביב/קובי אליהו

נאעל חוטבא: "קשה לנצח בליגה וגם באירופה"

"בטח שהבלגן מסביב לקבוצה מפריע לשחקנים", אמר המגן נאעל חוטבא בסיום המשחק. "אבל זה הכדורגל, תמיד יש בעיות עם הנהלה והקהל, אבל השחקנים חייבים לעשות הכל כדי לנצח.

"אם נמשיך לשחק כדורגל כשה נהיה במקום הראשון", הוסיף המגן שאף ניסה להסביר מדוע קיימים שינויים קיצוניים ביכולת של הפועל כל שבוע. "נתנו משחק טוב מאוד. זה קורה לכל קבוצה ותמיד יש ירידות ביכולת, בשבוע שעבר היתה לנו אחת כזאת ואני חושב שהפעם חזרנו לעצמנו. זה קצת קשה לשחק ולנצח בליגה וגם באירופה, לכך צריך סגל רחב, אבל אנחנו משתדלים לתת 100 אחוז".

חוטבא נשאל גם איך הרגישו השחקנים על המגרש ללא האוהדים בשערים 4-5: "קשה היה לשחק כשהם לא שם, אנחנו רגילים לקהל ופתאום הם לא היו, היה קשה מאוד. אני מקווה שההנהלה תסיים את הסכסוך עם הקהל והוא ישוב למגרש".

לקראת היציאה של הקבוצה למשחק החוץ בהולנד ביום חמישי הקרוב, נגד פ.ס.וו. איינדהובן, במסגרת המחזור הרביעי של שלב הבתים בליגה האירופית, אמר חוטבא: "הכל יכול לקרום נגד איינדהובן, שהיא קבוצה מעולה. כאן בבלומפילד הם שיחקו כדורגל מצוין, אבל אנחנו מקווים לצאת לשם, לנסות להפתיע ולהשיג נקודות ראשונות במפעל" .

אוהדי הפועל תל אביב נגד טביב: "מתנהג בבריונות"

דרור קשטן הביס את עירוני ראשון לציון ועקץ

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב (ימין) עם אלרואי כהן (אמצע), נאעל חוטבא. קובי אליהו
"קשה לשחק בלי האוהדים משערים 4-5". נאעל חוטבא/קובי אליהו

אין נכונות לסולחה אמיתית בין קשטן ואוסידון

אז נכון שקולות אופטימיים נשמעים מחדר ההלבשה של הפועל, אך השטח עדיין לוהט. למרות שעמד לצד הבעלים אלי טביב כ-10 חודשים ועשה הכל בכדי שהקבוצה תתפקד, כולל מריבות עם אנשים שהיו קרובים אליו בעבר, נראה כי אם לא יחול שינוי בימים הקרובים היו"ר דורון אוסידון יעזוב את תפקידו.

בהפועל אמנם מקווים לעשות סולחה בין המאמן דרור קשטן ליו"ר, אך נראה כי אין נכונות אמיתית לכך. בכל אופן, מקורבים לקבוצה אישרו שטביב מחפש כבר מחליף ליו"ר, אולם עד שלא תתבהר התמונה באופן סופי, לא ימנה הבעלים יו"ר חדש לקבוצה. עם זאץ, בהנהלת הפועל תל אביב טוענים שהיו"ר לא עוזב.

בצד המקצועי, נראה כי שוב קיימת מתיחות בין הקשר סלים טועמה לקשטן. שחקנים בקבוצה העידו כי השחקן עזב מאוכזב מאוד את האצטדיון בסיום המשחק, לאחר שהמאמן העדיף להכניס את בוריס קליימן לשער, בעוד טועמה נשאר על הספסל.

הבלם ביוואן פרנסמן והקשר מירקו אורמוש אמורים לעבור בדיקה ביומיים הקרובים, כדי שתכריע האם הם יהיו כשירים למשחק מול איינדהובן. בהפועל אכן מאמינים כי שני השחקנים יהיו בריאים למשחק, אך רק לאחר הבדיקות יהיו בטחים בכך.

אוהד של הקבוצה שלח היום מכתב לכלי התקשורת בשם מה שהגדיר כ"קבוצת האוהדים השקטים" ובו התייחס למחאה של ארגון האוהדים "אולטראס הפועל" ושל עמותת פועלים באדום נגד ההנהלה. בין היתר כתב שם: "אנו מבקשים להעביר לארגון 'האולטראס' ולהבהיר כי בעצם התנהלותו הוא פוגע במועדון ובשאר האוהדים. זה לא הזמן והדרך למחאתכם. בפעולות שאתם נוקטים וקריאות הגנאי אתם גורמים לפילוג בקהל, מורידים את הביטחון העצמי של השחקנים, המאמן והצוות המקצועי. אנחנו קוראים להדברות ישירה של האולטראס עם ההנהלה ובכך לתרום לשיפור שביעות הרצון שלהם מההנהלה ותפקודה של הקבוצה".

בהפועל תל אביב כבר מתגעגעים לצרות של העבר

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

יו"ר הפועל תל אביב, דורון אוסידון. קובי אליהו
אחרי כל מה שנתן הוא צפוי ללכת הביתה. היו"ר דורון אוסידון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully