וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס: "יהיה משחק קשה יותר מהראשון"

29.10.2011 / 10:35

סנטר מכבי ת"א מתכונן לפגוש שוב את פרטיזן (19:00, 5+): "ננסה לתקן את הטעויות", ומבטיח: "נגיע רעננים וחדים"

בפעם השנייה בתוך יומיים, תפגוש הערב (שבת, 19:00, 5+ ו-5HD) מכבי תל אביב את פרטיזן בלגרד, הפעם במסגרת הליגה האדריאטית. אחרי ה-66:70 הלא מרשים במסגרת היורוליג, הצהובים ינסו לשפר את הטעויות. באימון שנערך אמש, הצוות המקצועי הדגיש את "חשיבות הריבאונד והוצאה נכונה לפועל של התרגילים". סופוקליס שחורציאניטיס עדיין חש ברע ובמכבי רוצים שיתאושש לקראת המשחק החשוב ביום חמישי מול ריאל מדריד.

שון ג'יימס נשמע דרוך לקראת המפגש: "זה יהיה משחק קשה, אפילו קשה יותר מהראשון כי מהדקה הראשונה שחקני פרטיזן יעלו לפרקט בצורה חזקה ונחושה אחרי את המשחק הראשון מולם ניצחנו. אבל גם אנחנו ניגש למשחק בצורה חזקה כי לא הראנו את היכולת המקסימלית שלנו. ננסה לתקן זאת הערב".

הסנטר אינו מודאג שלוח הזמנים הצפוף של המשחקים יגרום לרפיון ביכולתם של השחקנים: "זה לא משנה שיש הרבה משחקים. יש הרבה שחקנים בקבוצה שלנו, בלאט והצוות המקצועי מחלקים את הדקות ודואגים לזה. לא נגיע תשושים אלא רעננים וחדים למשחק"

על יכולת הקבוצה במשחק האחרון הוסיף האמריקאי: "זה לא היה משחק קל. נאבקנו ברבע האחרון ונלמד מכך. עשינו כמה טעויות, כמו בריבאונד, היינו צריכים להוציא לפועל דברים בצורה טובה יותר ואת הדברים האלו נצטרך לתקן במשחק השני מולם". עם זאת, ג'יימס סבור כי: "בסופו של דבר, היינו צריכים את הניצחון והשגנו אותו. ניקח כל ניצחון ביורוליג - לא משנה אם זה יהיה בנקודה או ב-20 נקודות".

השחקן התייחס גם להשתלבותו של קית' לנגפורד: "קית' רק הגיע למכבי והוא רק מתחיל להכיר את התרגילים ואת דרך ההתקפה של הקבוצה. כשהוא ילמד ויסתגל אני בטוח שכולם יראו איזה שחקן טוב הוא. יצא לי לשוחח איתו ואני מתחבר איתו, אבל בקבוצה כולם חברים שלי. אני מחבב את החבר'ה, יש כאן אנשים עם אופי טוב וזו השורה התחתונה".

הניצחון הדחוק על פרטיזן חשף שורת בעיות
אוהד גרינוולד לא מבין על מה מכבי מלינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully