וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילי האנטר: "לא רחוקים מלהשיג הסכם"

נציג ארגון השחקנים הביע אופטימיות רבה לגבי הסכסוך עם הבעלים. אם יושג סיכום עד הסופ"ש, ייתכן שליגה מלאה תשוחק

נראה שהמגעים בין נציגי השחקנים ונציגי הליגה ב-NBA מתקדמים, וייתכן כי הצדדים מתקרבים לידי סיכום. מרתון השיחות נמשך אמש (חמישי) במלון מנהטן. עדיין אין פריצת דרך ולא הושג הסכם, אבל האווירה השלילית שהייתה עד לפני מספר ימים, התחלפה לאחרונה באופטימיות זהירה.

אחרי מרתון בן 15 שעות ביום רביעי, שבו אמש (חמישי) שני הצדדים לשולחן המשא ומתן ונראה כי הושגה התקדמות משמעותית בדרך. שני הצדדים נועדו כשמונה שעות. שיחות נוספות מתוכננות ליום שישי.

"אני לא יכול להבטיח כרגע שאנחנו הולכים לפתור את זה", אמר הקומישינר דייויד סטרן בהודעה לתקשורת. "אבל אנחנו הולכים לתת לזה 'חתיכת' ניסיון בימים הקרובים".

"אני חושב שאנחנו נמצאים לא הרחק מלהשיג הסכם", אמר מנהל ארגון השחקנים בילי האנטר. פרטים מהדיונים לא פורסמו אבל נראה כי המחלוקת העיקרית בין שני הצדדים עדיין נסובה לגבי חלוקת ההכנסות בין הבעלים של המועדונים לשחקנים.

בשנה שעברה ספגו הבעלים הפסד מצטבר של כ-300 מיליון דולר, כאשר 22 מתוך 30 הקבוצות הפסידו כספים. כעת הם דורשים קיצוץ בהכנסות השחקנים, מנתח של 57 אחוזים ל-47. כעת, ההצעה האחרונה והנמוכה ביותר של השחקנים הייתה לרדת ל-52.5 אחוזים מסך ההכנסות.

כזכור, בתחילת השבוע הודיעה הנהלת הליגה כי היא מתכננת להשבית שבועיים נוספים מהליגה ולבטל בכך 102 משחקים, לאחר שהשבועיים הראשונים של העונה, שהייתה אמורה להתחיל ב-1 בנובמבר כבר בוטלו. עם זאת, אם יושג סיכום במהלך סוף השבוע הקרוב, ייתכן מאוד שעונה מלאה בת 82 משחקים בכל זאת תשוחק.

המרתון של יום רביעי קירב בין הצדדים

לאזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully