וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון שיחות של 15 שעות הסתיים באווירה אופטימית

בעלי הקבוצות וארגון השחקנים נפגשו לדון בסיום השביתה. סטרן: "זה עצוב שפספסנו שבועיים, אבל אנו מנסים להתקדם"

האם המוצא לסיום השביתה ב-NBA בדרך? בעלי הקבוצות ב-NBA וארגון השחקנים סיימו מרתון של מגעים שהחל הלילה (בין רביעי לחמישי) ונמשך למעלה מ-15 שעות במטרה לסיים את השביתה. הצדדים ישובו להיפגש שוב ביום חמישי, אבל טרם התבררו תוצאות הפגישות הללו. "דנו במספר נושאים שונים היום, שהתייחסו לשיטה שלנו", אמר נשיא ארגון השחקנים, דרק פישר.

"אנחנו לא יכולים להגיד שנעשתה התקדמות משמעותית, אבל כן נעשתה התקדמות בנושאים שקשורים לשיטה. כמובן שזה מספיק מבחינתנו לחזור ולדבר", הוסיף פישר. גם הקומישינר של הליגה דייויד סטרן מרוצה מההתפתחויות, ואמר: "אנחנו לא הולכים לדבר על ההתקדמות הספציפית. האנרגיה בחדר הייתה טובה".

כזכור, בשבוע שעבר הסתיימו הפגישות כשדווח שהבעלים דרשו חלוקה של 50 אחוז לכל אחד מהצדדים ברווחים. השחקנים הפחיתו את דרישותיהם מ-57 אחוז ל-52.5, אבל עדיין הפער הזה מונע מסיום השביתה. בכל מקרה עדיין לא ברור האם במידה ויתקבל הסדר, הליגה תשוחק במתכונתה הנוכחית, כלומר 82 משחקים לכל קבוצה.

"אם יהיו 82 משחקים או לא זה תלוי בהרבה דברים שצריכים להיבדק", הוסיף סטרן. "אנחנו פשוט צריכים לעשות את זה בקרוב". על המצב הנוכחי, הוסיף הקומישינר: "זה עצוב שפספסנו שבועיים, אבל אנחנו מנסים להתקדם. זו תמיד הייתה המטרה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully