וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס: "אפשר להבין את זה שהתקשינו לקלוע"

28.10.2011 / 8:27

הסנטר היווני של מכבי ת"א לא התרגש מההתקפה הפושרת, אך יודע ש"נצטרך לשחק טוב יותר". בורשטיין: "כיף וקל להיות קפטן"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו


מכבי תל אביב אמנם ניצחה אמש (חמישי) את פרטיזן בלגרד 66:70 במחזור השני של שלב הבתים ביורוליג, אולם גם קברניטי מכבי מודעים לכך כי היכולת המהוססת של הקבוצה לא תספיק מול קבוצות אימתניות יותר מפרטיזן. בימים הקרובים ימשיך הצוות המקצועי לנסות להכניס את קית' לנגפורד לכושר משחק ולעבוד על שיפור התיאום הקבוצתי.

מילאן מצ'באן זעם בתום ההפסד וסירב לדבר עם העיתונאים

לאחר המשחק כינס דיוויד בלאט את השחקנים בחדר ההלבשה. המאמן ציין לטובה את ההגנה שהציגו במרבית המשחק אך העיר לגבי היכולת בריבאונד. "במשך שלושה רבעים שיחקנו טוב והצגנו הגנה טובה", אמר המאמן לשחקניו, "אבל ברבע האחרון איבדנו פוקוס והורדנו הרגל מהגז וחבל, כי אנחנו צריכים לשחק חזק לאורך 40 דקות". בלאט הוסיף כי "צריך ללמוד מזה ולהשתפר כי כבר בשבת נפגוש שוב את פרטיזן".

מי שנראה אמש פחות מרוצה הוא מילאן מצ'באן. הסרבי, שהגיע במוטיבציית שיא למשחק לאחר שמכבי החליטה להשאילו לפרטיזן, נראה נסער מאוד לאחר ההפסד, וכשיצא מחדר ההלבשה מיהר לעבר אוטובוס השחקנים כשהוא מסרב לדבר עם העיתונאים.

גם לצהובים נותר זמן קצר להתאושש: כבר בשבת, כאמור, ייפגשו את פרטיזן בשנית - הפעם במסגרת הליגה האדריאטית. הערב תקיים מכבי אימון, כשהנטייה היא לא לאמץ בימים הבאים מעבר לנדרש את ג'ורדן פארמר וסופוקליס שחורציאניטיס כדי שיגיעו רעננים יחסית למשחק ביורוליג ביום חמישי הבא מול ריאל מדריד.

דיוויד בלאט מאוד לא אהב את איך שהמשחק נגמר

מילאן מצ'באן שחקן פרטיזן בלגרד (ימין) מול מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היה לו הרבה להוכיח למכבי תל אביב. מילאן מצ'באן/ברני ארדוב

סופוקליס שחורציאניטיס: " גם אם אתה עייף או חולה אין תירוצים"

למרות שלא חש טוב בימים האחרונים בחר סופוקליס שחורציאניטיס לעמוד לרשות המאמן. "אני עדיין לא מרגיש טוב, אבל אשחק גם אם אני חולה", אמר בייבי שאק לוואלה! ספורט. "אולי זה גרם לי לקלוע באחוזים פחות טובים, אבל זה באמת לא חשוב ומשנה. לא משנה אם אקלע או לא, כל עוד נשיג את הניצחון. הרי כולם צריכים להשתתף במשחק, כל אחד צריך לתרום לקבוצה וכל אחד צריך לתת קצת יותר מעצמו".

על המשחק עצמו הוסיף הסנטר היווני: "אני לא חושב שהתקשינו במשחק. הצגנו הגנה נהדרת, היו לנו אמנם בעיות בהתקפה, אבל אפשר להבין כי אי אפשר תמיד לקלוע, אבל בהגנה אין יום רע. הגנה אפשר להציג בכל מצב, גם אם אתה עייף או חולה אין תירוצים, אז אני מרוצה מההגנה. צריך לזכור שבסך הכל עשינו את העבודה".

הסנטר התייחס למפגש השני מול הקבוצה מבלגרד תוך יומיים, ואמר: "ננסה לשחק יותר טוב במפגש השני מולם ולשפר את מה שצריך מהמשחק הראשון בינינו".

למכבי תל אביב אין עדיין קילינג אינסטינקט

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול פרטיזן בלגרד. ברני ארדוב
"הצגנו הגנה נהדרת". סופוקליס שחורציאניטיס/ברני ארדוב

טל בורשטיין: "היה חשוב לשמור על הבית"

קפטן מכבי תל אביב טל בורשטיין אמר: "פרטיזן לא קלה בכלל, הם שיחקו מאוד אגרסיבי. אולי בהתקפה לא היינו כל כך טובים, אבל שמרנו מצוין לאורך רוב המשחק. ברבע האחרון הורדנו הילוך בהגנה משום מה, והם הצליחו לצמצם. אך מה שחשוב שניצחנו ואנחנו מסתכלים קדימה. ביורוליג כל ניצחון הוא חשוב ובטח שהיינו חייבים לשמור על הבית. היה מוזר לראות את מצ'באן בצד השני אבל אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם ושיצליח".

על המפגש הנוסף מול הסרבים אמר בורשטיין: "אנחנו צריכים לבוא יותר משוחררים ואני מקווה שנשחק יותר טוב". בורשטיין התייחס לתפקידו העונה כקפטן, ואמר: "האמת שזה כיף גדול וקל לשמש כקפטן, כי יש כאן חבר'ה טובים מאוד".

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully