וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא מקובל שהמשחק נגמר ככה"

27.10.2011 / 23:03

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את אובדן ההפרש בדקות האחרונות מול פרטיזן. פניני: "שיחקנו טוב שלושה רבעים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב השיגה הערב את ניצחונה הראשון העונה ביורוליג, 66:70 על פרטיזן בלגרד, ואחרי הפתיחה הצולעת בשבוע שעבר מול ארמני מילאנו, האולם הביתי ביד אליהו לא איכזב את הצהובים, למרות שאלה היו רחוקים משיאם וממש לא הלהיבו את הקהל במשחק הפתיחה. ההפרש הסופי קצת משקר כי מכבי תל אביב הובילה בהפרש דו ספרתי ברוב הדקות, אבל נעלמה מעט ברבע הרביעי. תיאו פפאלוקאס הוביל את הצהובים עם 13 נקודות, אבל חבריו ובמיוחד ג'ורדן פארמר היו רחוקים משיאם. התוספת הטרייה לסגל האלופה, קית' לנגפורד, סיפק בכורה מהוססת משהו עם שתי נקודות בלבד וארבע החטאות מקו העונשין.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט, דיבר בסיום על תצוגת קבוצתו: "שני המהלכים האחרונים היו בלתי מקובלים עליי. רוב המשחק היינו טובים ושמרנו היום שלושה רבעים בצורה מדהימה, כמו שצריך. אבל במקום לנצח ב-10 או 12 זה נגמר איך שזה נגמר. אני במערכת הזאת הרבה שנים ואני מכיר את זה שתמיד צריכים ורוצים לנצח, אבל מה שלא בסדר זה שמאוכזבים כשלא מנצחים בהרבה הפרש. אנחנו עוברים תקופה לא פשוטה, סופו היה חולה, פארמר חזר מפציעה וקית' לנגפורד רק הגיע. מה שצריך זה את השקט הנפשי ומשם לעלות. צריך קודם כל לנצח, ומשם לעלות".

בלאט הוסיף: "אמרתי עכשיו לחבר'ה שזו עונה בה אנחנו צריכים לדעת לשמוח מהניצחונות, ואין זמן וטעם להתעסק במה לא טוב. תמיד לצבור ביטחון ולהיות חיוביים. היה מה ללמוד מהפן הפחות חיובי, בטח בצד של הריבאונד וההחלטות בסוף המשחק. היינו טובים רוב המשחק". המאמן סיים והתייחס לתרומה המפתיעה של פפאלוקאס היווני הוותיק: "הבאנו את פפאלוקאס בשביל מה שהוא נתן. הוא אוהב לקום מהספסל, גם עם ניסיון וגם עם יכולת, והוא עושה את זה בצורה יוצאת מן הכלל. תמו הימים שהוא יכול להגיב כמו פפאלוקאס".

ג'ורדן פארמר, שקלע 11 נקודות, אמר בסיום: "שיחקנו טוב במשך שלושה רבעים וצריך לתת קרדיט לפרטיזן, אבל אנחנו יותר טובים ועוד נהיה הרבה יותר טובים. אנחנו לוקחים כל משחק בפני עצמו". הרכז התייחס לאווירה ולעתידו: "האווירה הייתה טובה. אני שמח שניצחנו ואני שמח מהאוהדים. אני הייתי כאן, אהיה כאן ביום שבת, ואין לי מושג אם בקרוב ליגת ה-NBA תחזור. בינתיים אני כאן".

גיא פניני הוסיף: "אני לא חושב שהעייפות השפיעה עלינו. שיחקנו טוב שלושה רבעים ובסוף איבדנו ריכוז וחבל כי ההפרש חשוב. אני מקווה שזה לא יפגע לנו בהמשך". על המשחק שלו והתקופה בה הוא נמצא, אמר פניני: "הייתה לי תקופה של שלושה משחקים שלא נכנסו לי הכדורים, אבל אני מאמין שלאט לאט אני אכנס לקצב ויהיה בסדר". פניני התייחס גם לשביתה ב-NBA: "אני לא יודע מה קורה עם שביתת ה-NBA, אבל אני מקווה שג'ורדן פארמר יישאר איתנו עד סוף העונה".

טל בורשטיין סיכם: "פרטיזן לא קבוצה קלה בכלל. הם שיחקו אגרסיבי מאוד. אבל עשינו את כל מה שהיינו צריכים בשלושת הרבעים הראשונים. ברבע האחרון משום מה הורדנו הילוך בהגנה והם הצליחו לחזור, אבל אני שמח שניצחנו".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully