וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל תל אביב תפגוש את מכבי פתח תקוה

שתי הקבוצות שנגררו להארכה ייפגשו בחצי גמר המפעל ב-10/11 בינואר ברמת גן. במשחק השני: קרית שמונה - באר שבע

אחרי הדרמות שקיבלנו אתמול (רביעי) ברבע גמר גביע הטוטו, נערכה הבוקר הגרלת משחקי חצי הגמר של המפעל, אליו התייצבו עירוני קרית שמונה, הפועל באר שבע, מכבי פתח תקוה והפועל תל אביב. המשחקים: מכבי פתח תקוה מול הפועל תל אביב, ועירוני קרית שמונה נגד הפועל באר שבע.

האדומים, שנגררו להארכה וניצלו מהפסד מביך נגד עירוני רמת השרון, יפגשו את המלאבסים, שניצחו בדו קרב פנדלים את מכבי תל אביב 2:4. עירוני קרית שמונה, שזכתה בשנה שעברה במפעל, תנסה לזכות בו פעם נוספת, ואחרי שהביסה 0:3 את מ.ס. אשדוד, היא תפגוש במשוכה הבאה שלה את הפועל באר שבע, שמצידה ניצחה 0:1 את בני סכנין משער שהבקיע דובב גבאי עשר דקות לסיום.

משחקי חצי הגמר יתקיימו ב-10 וב-11 בינואר באיצטדיון רמת גן, כשהגמר יתקיים שבועיים לאחר מכן. כל אחת מהעולות לחצי הגמר הבטיחה בזכות ההעפלה סכום של 300 אלף שקל.

הפועל תל אביב כבר פגשה העונה את מכבי פתח תקוה, אבל המשחק הזה הסתיים באחד הניצחונות החד צדדיים של הליגה, כשהאדומים הביסו 1:4 את המלאבסים במחזור הראשון. טוטו תמוז הבקיע צמד, ועומר דמארי ונוסא איגייבור השלימו. לעומת זאת, הפועל באר שבע ועירוני קרית שמונה ייפגשו לראשונה העונה במחזור הקרוב.

במקביל נערכה הגרלת משחקי רבע גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית. הפועל רמת גן תפגוש את מכבי הרצליה, הפועל ירושלים את סקציה נס ציונה, מכבי אחי נצרת תתמודד מול מכבי עירוני בת ים והפועל הרצליה תשחק נגד מכבי אום אל פאחם. המשחקים ייערכו ב-12 בנובמבר.

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully