וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל באר שבע ניצחה את בני סכנין 0:1

דורה נתן מנוחה לכוכבי הניצחון על בית"ר, דובב גבאי ניצל זאת כדי להבקיע בכדור חופשי (80) ולשלוח את קבוצתו לחצי הגמר

הפועל באר שבע בוודאי לא תרצה לזכור את פתיחת העונה האיומה שלה בליגת העל, אך דומה כי בגביע הטוטו הקבוצה מהדרום מרגישה הרבה יותר בנוח. הערב (רביעי) ניצחה החבורה של גיא לוי 0:1 את בני סכנין בדוחא, והעפילה לארבע האחרונות של המפעל, ימים ספורים לאחר שרשמה את הפסד הליגה השביעי שלה. אולי דרך הניצחון הערב תצליח הקבוצה שמדורגת לפני אחרונה בליגת העל לצאת סוף סוף לדרך חדשה וחיובית.

מאמן בני סכנין שלומי דורה העניק הערב מנוחה למרבית השחקנים שסידרו לו את ניצחון הליגה הענק על בית"ר ירושלים (0:3), ולמרות זאת המארחת היתה טובה יותר מיריבתה למשך מרבית שלבי המשחק. אלא שהחמצות רבות של שחקני סכנין מנעו ממנה את השער המיוחל, וככמאמר הקלישאה - מי שלא כובש, לבסוף סופג. שער בודד של דובב גבאי עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות, וסכנין הפסידה לראשונה העונה בדוחא.

פתיחת המשחק היתה שייכת למארחת, שנראתה טוב יותר. כבר בדקה השלישית הגיעה סכנין להזדמנות טובה, כשמוחמד זבידאת נגח מתוך הרחבה, אך הכדור חלף ליד הקורה. באר שבע נכנסה לאט לאט למשחק, אך חוסר דיוק של יוסי שבחון הקשה גם עליה לעלות ליתרון. בדקה ה-29 מצא חלאיילה בכדור חופשי את ראשו של אבו סלאח, אך הנגיחה חלפה סנטימטרים מהמסגרת. בדקה ה-39 קיבל מוטי מלכה כדור עומק מצוין, אך בעט חזק מעל השער. שלוש דקות לאחר מכן סידר מלכה לשיבחון הזדמנות, ושוב היה מוחמד קנדיל במקום.

במחצית השניה הקצב מעט נרגע כאשר שני המאמנים ביצעו מספר חילופים, ובדקה ה-80 קיבלו יושבי דוחא את השער הראשון. זה קרה כאשר דובב גבאי המחליף סובב כדור חופשי מצוין שהכניע את קנדיל, והעלה את הדרומיים ל-0:1. עד הסיום קיבל מחליף נוסף, עידו אקסברד, צ'אנס טוב להכפיל את התוצאה, אך כשל מול קנדיל. ההזדמנות האחרונה במשחק היתה שייכת לאוהד קדוסי, שנגח מתוך תיבת החמש עמוק בתוך תוספת הזמן, אך הכדור הלך החוצה ואיתו גם סיכוייה של סכנין להעפיל לחצי הגמר.

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, עלא אבו סאלח, פיטר אמבמבה, אורי שטרית (באסם גנאים, 46), חאלד חלאיילה, ג'ואל דמאו (סיאף אלהואשלה, 46), אחמד קסום, חאמד גנאים (אוהד קדוסי, 46), רן רול, קוסטדין אזורוב.

הרכב הפועל באר שבע: דניאל ליפשיץ, אביתר אילוז, ריאן אדלי, אבי יחיאל, גל דהן (עודד גביש, 46), אופיר דוידזאדה, לוטם זינו, צחי מכלוף (דובב גבאי, 46), יוסי תורג'מן (איבן גרידו, 62), יוסי שבחון, מוטי מלכה, יוסף אבו לאבן (תומר אקסברד, 71).

בני סכנין בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully