וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליין ווזניאקי: "אנשים יודעים מה החשיבות של המיקום"

הדנית שהבטיחה לעצמה את המקום הראשון ל-2011 מרוצה. שראפובה פרשה מהמאסטרס: "הקרסול לא החלים כפי שציפיתי"

קרוליין ווזניאקי תסיים את 2011 במקום הראשון בעולם, והבטיחה את מיקומה בצמרת הדירוג העולמי אחרי שמריה שראפובה פרשה אתמול (רביעי) מטורניר המאסטרס באיסטנבול. הדנית אמנם הפסידה 6:2, 4:6, 6:3 לורה זבונרבה מה שפגם קצת במצב הרוח, אבל ווזניאקי יכולה להיות מרוצה מכך שהיא מסיימת שנה שנייה ברציפות במקום הראשון.

"אני חושבת שאנשים יודעת מה החשיבות האמיתית של המיקום", סיפרה ווזניאקי. "אם אתה שואל כל ילדה קטנה או ילד קטן, כולם יודעים מה זה אומר להיות במקום הראשון. אולי לא כולם יבינו מה זה גרנד סלאם מכיוון שצריך להיות מעורב בטניס, אבל אם אתה במקום הראשון, זה אומר שעשית משהו שראוי לציון". הדברים שלה כמובן מתייחסים לעובדה שהיא לא זכה מעולם בטורניר גרנד סלאם, ולמרות זאת היא ניצבת בפסגת הדירוג.

על המשחק שלה מול זבונרבה, אמרה ווזניאקי: "אני אוהבת לשחק משחקים ארוכים. אני אוהבת לתת לקהל תמורה לכסף שלו. חמש שעות של טניס ביומיים זה מושלם. התנאים פה טובים. אני צריכה לשמור על כושר מכיוון שכשאני אצא לחופשה, אני לא אעשה יותר מדי".

מנגד, מריה שראפובה רשמה הפסד שני בטורניר באיסטנבול, אחרי שנכנעה לנה לי 7:6, 6:4, והודיעה על פציעה שתמנע ממנה להמשיך בתחרות. "הקרסול שלי לא החלים כפי שציפיתי אחרי המשחק הראשון", אמרה הרוסיה. "זה מגביל את התנועה שלי וזה לא משהו שהייתי רוצה לסכן". מי שתחליף את הרוסיה היא מריון ברטולי הצרפתיה, שתפגוש את ויקטוריה אזרנקה ביום שישי.

נה לי גברה על מריה שראפובה בטורניר המאסטרס

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully