וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: נה לי גברה על מריה שראפובה

הפסד שני לרוסיה, 7:6, 6:4 מול הסינית, שעשתה צעד גדול לקראת השלב הבא. זבונרבה ניצחה 2:6, 6:4, 3:6 את ווזניאקי

מריה שראפובה ספגה היום (רביעי) את הפסדה השני בטורניר המאסטרס באיסטנבול, כשנוצחה על ידי נה לי 7:6, 6:4. עבור הסינית היה זה ניצחון ראשון במשחקה הראשון בטורניר, במסגרת הבית הלבן.

המערכה הראשונה התאפיינה בחוסר דיוק מצד שתי השחקניות, ששברו זו את זו שלוש פעמים כל אחת, עד שלבסוף הגיעו לשובר השוויון. שם ידה של לי הייתה על העליונה והיא ניצחה 4:7 כדי לעלות ליתרון 0:1 במערכות.

הסינית, המדורגת חמישית בעולם, המשיכה להיות מדויקת יותר גם במערכה השנייה, שם שתי שבירות סייעו לה להתגבר על אחת כזאת מצד שראפובה ולזכות בניצחון 4:6 במערכה, כמו גם במשחק כולו. כעת מצפה ללי משחק מול ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית.

אזרנקה פגשה היום את סמנתה סטוסור, שחוללה אמש את ההפתעה עם הניצחון על שראפובה. היום לסטוסור אזל הכוח ואזרנקה ניצלה זאת כדי לנצח בקלות 2:6, 2:6 תוך שעה ורבע בלבד.

שתי הטניסאיות נפגשו עד היום ארבע פעמים, כשבכל ארבע הפעמים הייתה ידה של אזרנקה על העליונה. גם היום שלטה הבלארוסית במשחק, וזכתה לשמונה אפשרויות שבירה במערכה הראשונה, ששתיים מהן נוצלו כדי לנצח 2:6 תוך שהיא מפגינה אחוזי הגשה גבוהים (75). לסטוסור לא היו תשובות במערכה השנייה, כשנראה שהעייפות מהמשחק יום קודם לכן נגד שראפובה מנעה ממנה לפתח את המשחק הרגיל שלה. אזרנקה שברה פעמיים נוספות והכניעה את האוסטרלית 2:6.

יום המשחקים ננעל עם מפגש מסקרן בין ורה זבונרבה לקרוליין ווזניאקי. הדנית עלתה למשחק בידיעה שבעקבות ההפסד של שראפובה, היא תסיים את השנה במקום הראשון בעולם, ללא קשר לתוצאות הטורניר הנוכחי. יכול להיות שזה גם מה שגרם לה להיות מעט שאננה, מה שעלה לה בהפסד 2:6, 6:4, 3:6.

הרוסיה שלטה במערכה הראשונה, שברה פעמיים והשיגה ניצחון קליל. ווזניאקי לא רצתה לרשום הפסד ראשון בטורניר ושבירה בודדת במערכה השנייה הספיקה לה כדי להשוות. במערכה המכרעת השליטה חזרה לזבונרבה, שהצליחה לשבור שלוש פעמים ובתוספת שני אייסים השיגה את הניצחון היוקרתי, לאחר למעלה משעתיים ורבע של טניס.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully