וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי ימשיך לשמש כקפטן נבחרת אנגליה

בצל החקירה בנוגע לקללות גזעניות כלפי אנטון פרדיננד, צפוי השחקן לענוד את הסרט מול ספרד ושבדיה בחודש נובמבר

אחרי שאתמול (שלישי) פנתה קבוצת קפ"ר להתאחדות הכדורגל האנגלית בנוגע לקללות גזעניות מצידו של קפטן צ'לסי ג'ון טרי, אל עבר שחקן הריינג'רס אנטון פרדיננד, נדרשו בהתאחדות לשאלה - האם להסיר מטרי את סרט הקפטן של נבחרת אנגליה, אותו קיבל בחזרה רק לפני שבעה חודשים, אחרי הסכסוך המתוקשר בינו לבין עמיתו לשעבר לקבוצה ווין ברידג', שבמהלכו הואשם טרי בכך שקיים יחסי מין עם אשתו של ברידג'.

בלם צ'לסי צפוי להישאר בתפקידו בנבחרת בשני משחקי הידידות בנובמבר, אז תפגוש הנבחרת את ספרד ואת שבדיה, בהנחה כמובן שהחקירה של ההתאחדות לא תסתיים עד למועד המפגשים. במידה והוא יימצא אשם בהערות גזעניות, ישנו סיכוי שפאביו קאפלו ייאלץ להפסיק להשתמש בשירותיו. גם טרי וגם פרדיננד צפויים להגיע לחקירה בהתאחדות האנגלית, כאשר עד חשוב בחקירה אמור להיות שחקנה של צ'לסי אשלי קול.

התקרית קרתה במפגש בין הקבוצות בשבת, אז הפסידו הבלוז 1:0. בצילום וידאו מהמשחק נראה טרי מסנן קללות גזעניות לעברו של הבלם: "אנטון, יא חתיכת שחור מזד***, חתיכת ראש ז***". טרי כאמור הכחיש את הדברים והוציא הודעה רשמית שבה טען: "ראיתי שיש הרבה תגובות לקטע וידאו בו אני מופיע במהלך המשחק. אני מאוכזב שאנשים הסיקו מסקנות לא נכונות לגבי ההקשר של הדברים שאמרתי לאנטון פרדיננד. הגבתי באגרסיביות, מעולם לא הייתי אומר דבר כזה ואני מאוכזב שאנשים בכלל חושבים שאני יכול לעשות דבר כזה".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully