וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אוהדי הקבוצה יישבו בשער 8 מול מכבי ת"א

26.10.2011 / 10:11

המשטרה חזרה בה מהחלטתה להעביר את האוהדים הכתומים לשער חלופי. שערים 4-5, המזוהים עם הפועל ת"א, לא ייפתחו

אוהדי בני יהודה קיבלו הבוקר בסיפוק רב את הסיכום שהושג בין ראשי המועדון ובין המשטרה וחברת היכלי הספורט בנוגע לסידורי הישיבה של הצופים במשחק בו תארח הקבוצה את מכבי תל אביב (ב', 20:50, ערוץ 1). לפי הסיכום, יישארו האוהדים הזהובים בשערים 8 ו- 13 בהם הם יושבים בדרך כלל. כזכור, הוחלט בתחילה להזיז את מנויי שער 8 לשער 2 ובכך לאפשר לאוהדי מכבי לשבת בשערים 7-8 ו- 10-11 דבר שעורר את זעמם של אוהדי בני יהודה שסירבו בכל תוקף לעבור מהיציע בו הם יושבים בדרך קבע.

ההחלטה הראשונה התקבלה בשל העובדה שבמשטרה לא איפשרו להנהלת בני יהודה לפתוח את שערים 4-5 עבור אוהדי מכבי, מחשש לפעולות נקם ביציעים אלו ששייכים בדרך כלל לאוהדים השרופים של הפועל תל אביב. הסיבה: חשש לתגובה של האוהדים הצהובים לתקרית ריסוס כתובות הנאצה בשערים 10-11 מלפני שבועיים. בסופו של דבר, ובעקבות לחץ שהפעילו אוהדי בני יהודה יחד עם המנכ"ל משה דמאיו, על המשטרה וחברת היכלי הספורט, שונתה כאמור ההחלטה וביום שני ימוקמו אוהדי מכבי בשערים 6-7 ו-2. שערים 4-5 יישארו כאמור סגורים במהלך המשחק.

בחלק המקצועי שבו הבלם אביב חדד והמגן איציק עזוז להתאמן עם הקבוצה לאחר שהחלימו מפציעות והם צפויים לעמוד לראשותו של המאמן יוסי אבוקסיס.

בני יהודה בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully