וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס חזרה לפסגה עם 1:2 על פיורנטינה

הגברת הזקנה שמרה על מאזן נקי מהפסדים, כשניצחה באצטדיונה החדש משערים של בונוצ'י ומאטרי. יובטיץ' איזן זמנית

עדיין ללא הפסד העונה, אבל אחרי ארבע תוצאות תיקו בחמשת משחקיה האחרונים, יובנטוס אירחה הערב (שלישי) באצטדיונה החדש את פיורנטינה ופתחה את מחזור אמצע השבוע עם ניצחון 1:2 ועלייה, לפחות זמנית, למקום הראשון. הביאנקונרי, הפעם בתלבושת ורודה, הציגו יכולת משופרת ועשו עוד צעד לעבר המטרה הראשית שהציב המאמן אנטוניו קונטה: "החזרת אמון האוהדים".

כמו בתיקו מול גנואה, יובנטוס שוב חסרה את ג'אנלואיגי בופון הפצוע והשאירה את אלסנדרו דל פיירו על הספסל, אבל קיבלה בחזרה את ארתורו וידאל. בדקה ה-13 מסר אנדראה פירלו מנקודת הקרן לקשר הצ'יליאני, הבעיטה שלו נעצרה ואל הריבאונד הגיע הבלם לאונרדו בונוצ'י שמצא את הרשת וציין את שערו הראשון במדי יובנטוס.

פיורנטינה של סיניסה מיכאילוביץ' ראתה הערב את רצף המשחקים שלה ללא ניצחון מתארך לחמישה ומיעטה לסכן את השער, אבל המאמן לפחות יכול להתנחם בכושרו המצוין של סטבן יובטיץ', שניצל הגנה חולמנית של המארחים והבקיע את החמישי שלו העונה עם כדור מסובב לרשת בדקה ה-57. הוויולה ניצחו רק פעם אחת בטורינו ב-17 השנים האחרונות, כשעשו זאת עם 2:3 במרץ 2008, אך הפעם אפילו נקודה לא הייתה להם כשאלסנדרו מאטרי הבקיע את השלישי שלו השבוע אחרי בישול נפלא של סימונה פפה בדקה ה-65. יובנטוס תייחל לאותה תוצאה מול אינטר בשבת.

מילאן מקווה להמשיך את המומנטום מול פארמה

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully