וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 1:4 את פארמה

ניצחון שלישי רצוף לרוסונרי, נוצ'רינו הפציץ שלושער. אינטר סיימה ב-1:1 מול אטאלנטה, לאציו וקטאניה נפרדו באותה תוצאה

מחזור אמצע השבוע בליגה האיטלקית, שהוא המחזור התשיעי (אך המשחק השמיני עד שיושלם המחזור שנדחה) הושלם הערב (רביעי). לאחר שאמש שבה יובנטוס לפסגה עם 1:2 על פיורנטינה, היום שמרה עליו, כשאודינזה הפסידה 0:2 בנאפולי ולאציו סיימה בתיקו 1:1 מול קטאניה. מילאן ניצחה בבית 1:4 את פארמה ואילו אינטר המשיכה לאכזב עם תיקו 1:1 באטאלנטה. רומא הפסידה 1:2 בגנואה.

מילאן - פארמה 1:4

קווין פרינס בואטנג, גיבור הניצחון המדהים על לצ'ה במחזור הקודם, חזר להרכב, אך מי שהוביל את המילאנזים לניצחון הפעם היה דווקא אנטוניו נוצ'רינו. הקשר המפתיע כבש צמד מהיר, בדקות ה-30 וה-32, ואף השלים שלושער נהדר בתוספת הזמן. זלאטן איברהימוביץ' השלים בדקה ה-72 ומילאן עם שלושה ניצחונות רצופים, חזק מאוד בצמרת. לפארמה, שלא ניצחה בסן סירו כבר 15 שנה ונשארת קרובה לקו האדום, צימק סבסטיאן ג'ובינקו בדקה ה-78.

אטאלנטה - אינטר 1:1

הקבוצה של ראניירי פשוט לא מצליחה להתרומם ואחרי שכבר נראה היה שהיא עולה על דרך המלך אחרי ניצחון ליגה שני בלבד אותו השיגה במחזור הקודם, היא שוב נאלצת להסתפק בנקודה. ווסלי סניידר העלה את הנראזורי ליתרון עם שער מצוין בדקה ה-31, אבל היתרון לא שרד עד המחצית אפילו, כשחרמן דניס השווה בדקה ה-44. אותו דניס יכול היה לקנות את עולמו בדקה ה-88, אך לוקה קסטלאצי, שהחליף במחצית את ז'וליו סזאר הפצוע, היה גיבור הרגע והדף את הפנדל כדי לקבוע חלוקת נקודות.

ג'נארו גאטוסו ייעדר כחצי שנה, אבל לא מתכוון לפרוש

גנואה - רומא 1:2

ללא פרנצ'סקו טוטי, יצאו הג'אלורוסי למגרש בו הפסידו שלוש פעמים ברציפות וגם הפעם הם לא השכילו לצאת עם נקודות. בוסקו ינקוביץ' כבש ראשון לזכות המארחים בדקה ה-37, פאביו בוריני השווה שמונה דקות לסיום ורומא כבר ראתה איך היא יוצאת מהמשחק לפחות עם נקודה, אבל ליוראי קוצקה היו תוכניות אחרות ושתי דקות לסיום הוא ניצל ערבוביה ברחבה כדי לנצח את המשחק עבור גנואה.

לאציו - קטאניה 1:1

שנה שלישית ברציפות שלאציו לא מצליחה לנצח באולימפיקו את הכבשה השחורה שלה. התיקו גם קבע שהקבוצה של אדי רייה לא תעפיל לפסגה. המארחת נאלצה להסתדר ללא הרנאנס הפצוע וכבר ראתה את הניצחון כשמירוסלב קלוזה הבלתי נגמר כבש כרגיל בנגיחה בדקה ה-16. גונסאלו ברחסיו השווה לסיציליאנים בדקה ה-63 והותיר את לאציו ואוהדיה מתוסכלים.

נאפולי - אודינזה 0:2

סן פאולו גועש ורועש חיכה למשחק צמרת נהדר בו נפגשו אודינזה, שקיוותה לעלות לפסגה, אך נכשלה ונאפולי המרתקת. אסקיאל לאבצי שחוזר לכושר, כבש בדקה ה-20, כריסטיאן מאג'ו הכפיל דקה למחצית והשאיר את הנקודות בסיציליה. בעקבות הניצחון, לנאפולי יש כבר 14 נקודות והיא חלק בלתי נפרד מחבורת הצמרת.

משחקים נוספים:

צ'זנה - קליארי 1:1
לצ'זנה: אנטוניו קנדרבה (45+2, פנדל), לקליארי: ננה (19, פנדל)

קייבו - בולוניה 1:0
לבולוניה: רוברט אקוופרסקה (53)

נובארה - סיינה 1:1
לנובארה: ג'וזפה ג'מיטי (79), לסיינה: עמנואלה קלאיו (16)

מאמן אודינזה משוכנע: "הגדולות ישתלטו בקרוב על הצמרת"

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully