וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה פתחה את הופעתה באיסטנבול בהפסד

הרוסיה המדורגת 2 בעולם הפסידה לסמנתה סטוסור האוסטרלית 6:1, 7:5. ניצחונות לקרוליין ווזניאקי ופטרה קביטובה

טורניר המאסטרס לנשים נפתח היום (שלישי) באיסטנבול בהשתתפות 8 הטניסאיות הטובות של שנת 2011. מצד אחד זה אומר ששום תוצאה לא אמורה להיחשב להפתעה, ועדיין - ההפסד של מריה שראפובה לסמנתה סטוסור במשחק שפתח את הבית הכחול עורר הרבה מאוד סקרנות לגבי ההמשך. סטוסור (7 בעולם) גברה על הרוסיה המדורגת 2 בעולם 1:6, 5:7. כזכור, שראפובה היא הטניסאית היחידה בעולם כיום שיכולה לסכן את מקומה הראשון בדירוג של קרוליין ווזניאקי בסיומו של הטורניר הזה, כמו שזה נראה היום - הדנית יכולה להירגע. שתי טניסאיות נוספות בבית הכחול הן ויקטוריה אזרנקה ולי נה שיתמודדו בינהן ביום רביעי. אגב, עבור סטוסור זה היה הניצחון הראשון בעשרה משחקים נגד הרוסיה. ההסברים ליכולתה של שראפובה כוללים שש שגיאות כפולות, בעיות בקרסול, וחוסר יציבות לאורך כל המשחק. סטוסור מצדה נהנתה מאחוזים טובים בהגשות הראשונות וממינימום טעויות בלתי מחוייבות.

אלופת טורניר ווימבלדון, פטרה קביטובה הצ'כית, גברה 2:6, 4:6 על ורה זבונרבה הרוסיה במשחק שפתח את הטורניר ואת הבית האדום. קביטובה, שטיפסה השבוע למקום השלישי בעולם, ניצחה את המערכה הראשונה בקלות, אבל איבדה מומנטום כשהובילה 1:4 במערכה השניה. בשלב הזה, זבונרבה (6 בעולם) הצליחה לשבור פעמיים ולחזור מפיגור של 4:1 לשוויון 4:4. קביטובה בת ה-21 הצליחה להגיב בשבירה בשלב קריטי של המשחק, ולזכות במשחקון ההגשה הבא שלה כדי לנצח במשחק כולו.

במשחק השני של היום גברה קרוליין ווזניאקי (1 בעולם) על אגניישקה רדוואנסקה (8 בעולם) 7:5, 2:6, 4:6 במשחק שארך כמעט שעתיים ו-40 דקות. במערכה הראשונה ווזניאקי השיגה נקודות מערכה במצב של 4:5 לטובתה, אבל הפולניה הצליחה לעשות מהפך ולנצח 5:7. במערכה השניה רדוואנסקה איבדה מומנטום אחרי שביצעה טעות בלתי מחוייבת מסמאש שהיה אמור להיות פשוט, ואפשרה לדנית לשבור אותה. היא הצליחה לשבור בחזרה אבל אז אביה של ווזניאקי הגיע לשיחת מאמן-שחקנית על המגרש, ועזר לה להתרומם בחזרה בדרך לניצחון קליל במערכה השניה. רדוואנסקה סבלה מכאבים באיזור הפציעה בכתף, אבל המשיכה לתת פייט במערכה השלישית והמכרעת, רק שזה לא היה מספיק מול הטניסאית המדורגת 1 בעולם.

שראפובה: "קשה לי לדבר על המקום הראשון בעולם"

בטורניר סנט פטרסבורג לגברים (על סך פרסים של 663,750 דולר) הודחו אנדי רם ויוני ארליך כבר בסיבוב הראשון אחרי שהפסידו למיכאל מרטינק מסלובקיה ומיכאיל יוז'ני מרוסיה 6:7, 6:3, 10:4. דודי סלע שעלה לסיבוב השני בטורניר היחידים יתמודד מחרתיים נגד דושאן לאיוביץ' הסרבי (228 בעולם), שגבר על ג'רמי שארדי הצרפתי (110 בעולם) 4:6, 4:6.. כמו כן, סלע וסער סטיל ישחקו מחר בסיבוב הראשון של טורניר הזוגות נגד פרנטישק צ'רמאק הצ'כי ופיליפ פולאסק הסלובקי המדורגים 1 בטורניר.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully