וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה: "קשה לי לדבר על מקום ראשון בעולם"

הטניסאית המדורגת 2 בעולם טוענת כי ההגעה לטורניר המאסטרס מספקת אותה, והצלחה באיסטנבול היא בונוס

טורניר המאסטרס לנשים ייצא מחר (שלישי) לדרך באיסטנבול, בהשתתפות 8 הטניסאיות הטובות של העונה שחולקו לשני בתים. בבית האדום ישחקו קרוליין ווזניאקי (1), פטרה קביטובה (3), ורה זבונרבה (6) ואגניישקה רדוואנסקה (8). בבית הלבן ישחקו מריה שראפובה (2), ויקטוריה אזרנקה (4), לי נה (5) וסמנתה סטוסור (7).

ערב פתיחתו של הטורניר, קרוליין ווזניאקי מובילה ב-1,025 נקודות דירוג על מריה שראפובה, וזה אומר שבתסריט מסויים הרוסיה תוכל להשתלט על המקום הראשון בעולם בסיום העונה, במידה ותזכה בטורניר.

שראפובה הגיעה לאיסטנבול אחרי שנפצעה בטוקיו ואמרה היום במסיבת עיתונאים: "קשה לי לדבר על המקום הראשון אחרי שחזרתי מהפציעה בטוקיו ולא ידעתי אם אוכל לשחק עד סוף העונה. אני חושבת שאני ברת מזל כדי להיות פה ולהתחרות. עבורי, מדובר בהישג גדול כשלעצמו". שראפובה הוסיפה: "מקום ראשון או שני, זה לא ממש משנה. אני מאוד מרוצה ממה שעשיתי ומכך שאני יכולה להתחרות באיסטנבול".

עבור שראפובה זו תהיה ההופעה החמישית בטורניר המסכם של העונה, אבל הראשונה מאז 2007. בעניין הזה אמרה הרוסיה: "יש לזה משמעות גדולה עבורי. בפעמים האחרונות ישבתי על חוף הים ושתיתי מרגריטה בזמן הטורניר הזה. כעת אני נרגשת מאוד".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully