וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: המשחק מול מכבי חיפה ייערך עם קהל

25.10.2011 / 16:50

למרות שלא מסרו את שמות האוהדים החשודים, בית הדין קיבל את עמדת ראשי המועדון. אוסידון: "שמחים על החלטת הדיין"

הדיון הנוסף בעניינה של הפועל תל אביב נערך היום (שלישי) בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ובסופו נקבע כי הפועל תל אביב תוכל לארח את מכבי חיפה עם קהל, למרות שלא העבירה את רשימת 20 האוהדים אותם דרשה לסמן כחשודים בכתובות הנאצה שנמצאו בשירותי שערים 10-11 בבלומפילד. העונש איתו הפועל תל אביב יוצאת מכל הפרשה: סגירת שערים 4-5 בשני משחקי הבית הקרובים מול הפועל ראשון לציון ועירוני רמת השרון, וכן קנס בגובה 30 אלף שקלים.

בית הדין קבע כי המכתב שהועבר על ידי המשטרה בעניין שיתוף הפעולה עם הפועל תל אביב מספק לצורך קיום התנאי בעניין העברת שמות האוהדים. כזכור, בית הדין דרש מאנשי הפועל להעביר את השמות, והזהיר כי אם לא יעשו כך יארחו את משחק הבית הבא מול מכבי חיפה ללא קהל. בסופו של דבר, כאמור, המכתב מהמשטרה הספיק.

עוד לפני החלטתו, הדיין דוד לב תקף את ראשי האדומים: "ראיתי שלא העברתם את השמות. לקחתם כאן סיכון גדול מאוד. נתתי לכם הזדמנות באם אתם רוצים להילחם בתופעה או לשתף פעולה עם האוהדים. אני יכול להבין שאתם לא רוצים להילחם, ואז אטיל עונשים חמורים כמו משחקים ללא קהל, הפחתת נקודות או קנסות לבעלים".

היו"ר דורון אוסידון והמנכ"ל ניר ענבר ייצגו את הפועל תל אביב בדיון, והודיעו כי ביצעו את החלטת בין הדין, פרט למסירת 20 שמות החשודים. "עשינו זאת כדי שמקרים כאלה לא יחזרו. אסרנו על אוהדים להיכנס למגרש ונקטנו בפעולות הסברה", טען ענבר בדיון. "אין לנו מה להוסיף, למשטרה יש את כל המידה בידיה".

אוסידון הגיב להחלטה לאחר מכן ואמר: "אנו שמחים על החלטת הדיין, מר דוד לב, שהחליט לשנות את החלטתו הקודמת. הפועל תל אביב עשתה ותמשיך לעשות בשיתוף פעולה מלא כל שביכולתה כדי לדאוג שמעשים מהסוג שנעשו לא יקרו בעתיד. אני חוזר וקורא לאוהדים להפסיק עם שירי שואה לתמיד".

ארגון האולטראס מחריף את מחאתו נגד ההנהלה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully