וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תעמוד לדין בעקבות התנהגות אוהדיה

ההתאחדות הודיעה שהאדומים יעמדו לדין אחרי שחלק מאוהדי הקבוצה קראו "שואה למכבי" וציירו צלבי קרס בבלומפילד

ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר (ראשון) כי הפועל תל אביב תעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה במשחק הניצחון 0:5 על הפועל פתח תקוה אתמול (שבת). בסיום המשחק גילו עובדי אצטדיון בלומפילד שעל חלק מהקירות בשערים 10-11 נכתבו כתובות נאצה בגנות אבי כהן, מני לוי ואחרים וכן בגנותה של מכבי תל אביב. כמו כן, חלק מאוהדי הקבוצה גם שרו אתמול שירי נאצה נגד היריבה העירונית וקראו "שתהיה שואה למכבי".

אוהדי הפועל ישבו בשערים הללו אתמול בגלל סגירת שערים 4-5 למשחק אחד - עונש שהופעל על ידי ההתאחדות לכדורגל באשמת קריאות גזעניות כלפי שחקן הפועל חיפה איימוס קולי. במועדון צופים שהפעם בית הדין יעניש את הקבוצה גם במשחקים בלי קהל.

למרות הניצחון המשכנע של הקבוצה, אותן כתובות הטרידו מאוד את אנשי הקבוצה. במועדון ידעו שהם לוקחים סיכון בעצם העברת האוהדים משערים 4-5 לשערים 10-11, אך עשו מאמצים בכדי לשכנע את הנהלת האצטדיון לאפשר את הדבר והרגישו שלבסוף העניין התפוצץ להם בפרצוף. היו"ר דורון אוסידון הגיב אחרי המשחק בחריפות: "אני פשוט מתבייש במעשים הללו וחבל שיש קומץ קטן שמוציא שם רע לקהל הכי טוב בארץ".

בהנהלה חושדים גם כי אותם אוהדים שקראו קריאות כנגדה במהלך המשחק, עשו בכוונה שימוש מוגזם וציני בשואה, זאת מכיוון שהנהלת הקבוצה ביקשה להפסיק לאזכר ולשיר שירים הקשורים בשואה במהלך ביקור בגטו ורשה לפני המשחק נגד לגיה הפולנית.

דרור קשטן: "לא שמעתי על בעית בחדר ההלבשה"

איגייבור יהיה כשיר לאיינדהובן?

מעבר לאותן כתובות, אחרי שבוע שאופיין באווירה טובה, הקבוצה לא התקשתה להביס את הפועל פתח תקוה ולמאמן לדרור קשטן יש הרבה כאבי ראש חיוביים לקראת המשחק נגד פ.ס.וו איינדהובן ביום חמישי. "לא הולך לנו באירופה אחרי שהרגלנו את הקהל לתצוגות כמו אלו מול שאלקה וסלטיק", אמר עמרי קנדה בסיום המשחק אמש. "השנה לצערי זו אופרה אחרת, אנחנו קבוצה חדשה וקשה לנו יותר. בשני המשחקים הראשונים הפסדנו סתם. נגד איינדהובן בבית אנחנו מחויבים להוציא לפחות נקודה".

"איינדהובן זו לא הפועל פתח תקוה", הוסיף הקשר אלרואי כהן, שבישל אתמול לעומר דמארי את השער השני, "האדום של פתח תקוה אמנם עזר לנו, אבל גם לפני זה שיחקנו טוב והצגנו יכולת משכנעת. יכול להיות שהיה לחץ, אבל ידענו שהיכולת הזו תגיע. כולם הספידו אותנו אבל צריך לזכור שאנחנו קבוצה חדשה וידענו שייקח לנו זמן להתבר".

על היכולת שלו אמר כהן: "יכול להיות שגם אותי הספידו מהר, אבל לא שיחקתי טוב במשחקים שנתנו לי את ההזדמנות. עם קצת יותר ביטחון אני חושב שאני אוכיח את עצמי".

שחקני הקבוצה זכו היום ליום חופש ומחר תפתח הקבוצה את ההכנות לקראת המשחק נגד איינדהובן ביום חמישי. בהפועל ימתינו לראות אם נוסא איגייבור יהיה כשיר למשחק לאחר שעבר בשבוע שעבר הליך ניתוחי להסרת טחורים. אם הניגרי אכן יהיה כשיר, קשטן יצטרך להחליט במקום מי מהקשרים הוא יפתח.

צפו בהפועל תל אביב מביסה את הפועל פתח תקוה 0:5
הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully