וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "אני לא מכיר בעיות בחדר ההלבשה"

15.10.2011 / 21:21

מאמן הפועל ת"א רגוע אחרי ה-0:5 על הפועל פ"ת. גילי לנדאו: "נלמד מההפסד הזה". צלבי קרס רוססו בבלומפילד

דרור עינב

הפועל תל אביב חזרה הערב (שבת) לכושרה הטוב אחרי תקופה רעה ודרסה את הפועל פתח תקוה 0:5 בבלומפילד. האדומים שמו בצד את ההפגנות של האוהדים נגד אלי טביב והקריאות מהקהל נגד דרור קשטן בפתיחה והתעללו במלאבסים עם שלושער של עומר דמארי וצמד של טוטו תמוז. האדומים נראים בכושר טוב לקראת איינדהובן בליגה האירופית ביום חמישי. ההולנדים אגב, השיגו גם הם ניצחון הערב, כשגברו 0:1 על אוטרכט בליגה.

"כשמנצלים את מצבי ההבקעה קל מאוד לנצח", אמר דרור קשטן בסיום. "היום הקבוצה שיחקה טוב מאוד, הייתה מחוייבת מאוד ונחושה. מה אפשר לומר על קבוצה שמשחקת כדורגל, לוחצת ומבקיעה חמישה שערים? שאפו".

על האווירה הרעה בקבוצה בשבועות האחרונים אמר קשטן: "אני לא מכיר בעיות בחדר ההלבשה, אני מכיר את העבודה ואני לא מיתמם. אני לא מהיום בכדורגל, אל תעשו ספינים". לקראת הליגה האירופית ביום חמישי אמר המאמן: "איינדהובן היא קבוצה מאוד ידועה בהולנד שהייתה לא מעט פעמים אלופה, וצריך להתייחס אליה בהתאם".

דמארי, שלא היה כשיר לחלוטין לפני המשחק אך סיים אותו עם שלושער, אמר: "עליתי עם זריקה ברגל כי יש לי כאבים בכף הרגל בשבועיים האחרונים, אבל זה לא משנה כי העיקר שניצחנו. אני שמח שגם אני וגם טוטו כובשים, והלוואי שאחד מאיתנו יהיה מלך השערים בסוף העונה. מול איינדהובן זה אולי המשחק הכי קשה בבית, זה יהיה סיפור שונה לגמרי ממה שהיה היום".

עמרי קנדה הוסיף: "עשינו את המשחק הזה קל. האדום שלהם עזר לנו עוד יותר ואנחנו שמחים להיות במקום הראשון. הולך לנו מול פ"ת אבל הראש לאיינדהובן ואפשר לעשות מולם משהו יפה. כל משחק אנחנו רוצים לתת תצוגה והקהל יודע את זה אבל לפעמים לא הולך לנו. היה לנו מאוד חשוב לחזור לנצח".

בצד המפסיד היה גילי לנדאו, שאמר: "זה הפסד צורב, אבל רק נלמד ממנו. עד ההרחקה מה שרציתי היה לבטל את מרכז השדה של הפועל תל אביב, אבל התכנית קרסה ברגע שקלדיירה הורחק, והפועל שלטה במשחק שהיה ממש כמו אקדח בארטה מול אקדח מים. השאלה החשובה היא לא אם הפסדנו בגלל השופט, אלא אם נפסיד את הלקח, ולא נפסיד אותו. כל מעיינינו מופנים כלפי המשחק הבא".

בסיום המשחק, גילתה הנהלת האיצטדיון צלבי קרס שרוססו מתחת לשערים 11-12 שם ישבו אוהדי הפועל תל אביב, כמו גם כתובות נאצה שנכתבו כנגד אבי כהן ומני לוי, בעקבות סגירתו של שער 5, והיא עומדת לחייב את הפועל תל אביב בגין הנזק שנגרם לאיצטדיון. המשטרה עצרה שלושה חשודים בנוגע לאירוע. מהקבוצה נמסר: "אם הנהלת האיצטדיון תדרוש, אנחנו נשלם את הנזק שנגרם. הנהלת הפועל תל אביב מבקשת לגנות את כתובות הנאצה כנגד אבי כהן ז"ל וגם כנגד מני לוי וגם את קריאות השואה וקריאות הנאצה המושמעות על ידי קומץ אוהדים משער 5 שפוגעת בתדמיתו של הקהל הטוב בארץ".

מחברת היכלי הספורט נמסר בתגובה: "החברה רואה בחומרה רבה את החבלות, השחתת הרכוש בכוונה תחילה וכתובות הנאצה שריססו הערב אוהדים באצטדיון. החברה תעשה כל שביכולתה על מנת לתקן את הנזקים בהקדם האפשרי, לרווחת האוהדים".

הפועל תל אביב שוב דרסה את הפועל פתח תקוה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully