וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הקבוצה ערכה סיור בגטו ורשה

האדומים, השוהים בפולין, קיימו טקס באנדרטה לזכר מרד גטו ורשה, הניחו זר במקום ופנו לאוהדיהם: "הפסיקו עם שירי השואה"

שחקני הפועל תל אביב, השוהים בפולין לקראת משחקם מחר (חמישי) מול לגיה ורשה, במחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית, הגיעו הבוקר לביקור באנדרטה לזכר מרד גטו ורשה, אשר נבנתה בעיר על ידי האמן נתן רפפורט.

אל ביקורם של השחקנים התלווה הרב הראשי לפולין, הרב מרדכי שוודריך. הנוכחים במקום אמרו קדיש ותפילת "אל מלא רחמים" ואנשי הקבוצה, טוטו תמוז ואלי טביב, אף הניחו זר לזכר הניספים במקום.

בתום הסיור ביקשו ההנהלה והשחקנים להעביר מסר חשוב לאוהדי הקבוצה: "לאולטרס שער 5 וכל האוהדים, אנו, שחקני הפועל, גאים ללבוש את החולצה האדומה ומבטיחים להמשיך לתת הכל עבור הקהל הכי מדהים בארץ. לאחר שביקרנו היום בגטו, אנחנו מבקשים מכם בכל לשון של בקשה לקחת החלטה, שמהיום והלאה לא יהיה יותר שום אזכור או שירים הקשורים בשואה מצד אוהדי הפועל. אנחנו בטוחים שתוכיחו את אהבתכם האמיתית ואת המיוחד והשונה בכם מקהלים אחרים בכך שתכבדו את בקשתנו".

יושב ראש הקבוצה דורון אוסידון אמר לאחר הסיור: "הביקור של קבוצה ישראלית גאה במקום בו נטבחו מיליוני יהודים, מביא את כולנו לחשוב על משמעות השואה לנו, כעם יהודי. אנחנו מבקשים לנצל הזדמנות זאת, ולבקש מקהל האוהדים להפסיק את השירה המבזה את זכר השואה, ומפצלת את היציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully