וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: האולטראס יחרים שני משחקי בית

ארגון האוהדים הודיע כי יחריף את המחאה נגד ההנהלה בעקבות סגירת שערים 4-5: "ההנהלה מנסה לפלג בין אוהדי הקבוצה"

הקרע בין אוהדי הפועל תל אביב להנהלת המועדון מחריף. ארגון האוהדים "אולטראס הפועל" פרסם הלילה (שני) הודעה רשמית בו הודיע כי הגיע להחלטה על החרמת שני משחקי הבית הקרובים של הקבוצה בליגה. לטענת הארגון, הסיבה להחרמה היא התנהלות ראשי המועדון מול הקהל.

"בהודעות האחרונות שפרסם ארגון אולטראס הפועל, קבלנו על היחס אותו מפנה הנהלת הקבוצה לאוהדים בשל פעולות המחאה נגדה במשחקים האחרונים ועוד קודם לכן בהשחרת שמם של אוהדי הקבוצה בתקשורת ובהתאחדות, כשיישרו קו עם ההחלטה המאשימה את אוהדי הקבוצה בגזענות, ולאחר מכן בהטלת אשמה קולקטיבית על יציע שלם בשל פעולה שנקטו מספר בודד של אוהדים", נכתב בהודעה רשמית מטעם הארגון.

כזכור, המלחמה בין הצדדים עלתה לאחרונה מדרגה לאחר העונש שספג המועדון בבית הדין בשל ריסוס כתובות הנאצה בשירותי בלומפילד. הנהלת הפועל תל אביב קיבלה על עצמה את העונש לסגור את שערי 4-5 לשני משחקים ללא מתן אלטרנטיבה למנויים וכן התחייבה להעביר לידי המשטרה רשימה של 20 חשודים בביצוע ההשחתה.

"בבקשת ראשי הקבוצה לסגור את שערים 4-5 לכניסת קהל במשחקים הקרובים אנו רואים חלק נוסף מנסיונותיה להביא לפילוג בין אוהדי הקבוצה ובכך לשבור את המחאה, כחלק מהמדיניות המתמשכת שלה להשתיק כל פעולת מחאה בנוגע להתנהלות הקבוצה במקום לעשות בדק בית של ממש במטרה להביא לתיקון הליקויים כנגדם אנו מתקוממים", נכתב בהודעת האוהדים.

"בנוסף, סגירת השערים מהווה הזדמנות פז עבור הנהלת המועדון לסחוט כספים נוספים מאוהדים אשר ממילא משלמים ממיטב כספם על מנת להגיע ולתמוך בקבוצה, ולגבות מחיר כפול מאנשים אשר כבר שילמו עבור מוצר מסוים. אין שום סיבה שאנשים, ברובם הגדול צעירים וחיילים אשר בחרו לקנות מנוי לשער 5 בגלל המחירים המוזלים, יאלצו לשלם את המחיר על חוסר הנכונות של הנהלת הקבוצה להילחם על זכויותיהם מול ההתאחדות, ויקבלו את הקרבתם כשה לעולה בשל המאבק שמנהלת הנהלת המועדון במוחים נגדה".

עוד נמסר מהאולטראס כי בכוונתם לקיים הקרנה מיוחדת לאוהדים לשני משחקי הבית הקרובים מול הפועל ראשון לציון ועירוני רמת השרון.

אביחי ידין התנצל בפני האוהדים
הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully