וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביחי ידין לאוהדים: "לא מגיע לכם שנראה ככה"

24.10.2011 / 18:25

קשר הפועל תל אביב התנצל בדף הפייסבוק שלו לאחר ההפסד לאשדוד. קשטן לשחקנים: "תבדקו את עצמכם טוב"

ההפסד אתמול (ראשון) 2:0 למ.ס אשדוד, בנוסף ליכולת החלשה שהציגה הקבוצה, גרמה לתחושות קשות בהפועל תל אביב. אם לא די במתיחות הבלתי נגמרת בכל הגזרות: הנהלה-אוהדים-מאמן-שחקנים, הרי שאתמול שמע המאמן דרור קשטן עשרות אוהדים של הקבוצה שקוראים לו להתפטר – תוצאה לא רק של ההפסד, אלא בעיקר של היכולת שמציגה הקבוצה מאז שהמאמן הוותיק חזר אליה בקיץ.

היום המאמן לא כינס אסיפה, אבל אמר לשחקנים בקצרה: "תבדקו את עצמכם טוב, מה קורה לכם בארבעת המשחקים האחרונים. כל אחד צריך לעשות חשבון נפש עם עצמו". לאחר אותה אסיפה, הקשר אביחי ידין השתמש בדף הפייסבוק שלו על מנת לפנות לאוהדי הקבוצה ולהתנצל בפניהם על היכולת אותה הציגו השחקנים אמש: "לא מגיע לכם שנראה ככה", כתב ידין, "נמשיך לעבוד קשה ולהילחם כדי שזה לא יחזור".

שחקן אחר בקבוצה נשמע יותר נסער: "בושה איך שנראינו אתמול. אפשר להאשים את קשטן שאיחר עם החילופים, אבל אף אחד לא פגע על המגרש וחלק מהשחקנים לא התאמצו. אנחנו לא משחקים טוב ואנחנו לא אותה קבוצה של השנים האחרונות. אסור לנו להראות ככה. משהו פשוט לא עובד על המגרש ולא משנה באיזה הרכב אנחנו משחקים. אבל אם נחבר שלוש ניצחונות רצופים נהיה חזק בתמונת האליפות כי אף קבוצה לא ממש פוגעת השנה".

הקשר אלרואי כהן הוסיף בסיום המשחק: "לא שיחקנו טוב ונקלענו ליום רע. כל הכבוד לאשדוד שידעו לסגור אותנו ולכווץ את ההגנה. חבל על ספיגת השערים. עכשיו אנחנו עם הפנים למשחק הבא. הליגה ארוכה ונקווה לחזור לעצמנו במהרה".

הבלמים מריו פצ'אלקה וביוואן פרנסמן ספגו ביקורת רבה על המשחק שלהם אתמול ואם לא יחול שיפור משמעותי ביכולת של שניהם, אחד מהם עשוי להיחתך בינואר. הסלובקי אף הורחק ונראה שאם וואליד באדיר, שאמור לשחק במקומו ביום רביעי בגביע הטוטו נגד רמת השרון יפגין יכולת טובה, הוא יקבל אשראי גם בליגה.

מעבר לכך, בהנהלת הפועל משתדלים לא לבקר את המאמן, אם כי ידוע שגם שם קיימת חוסר שביעות רצון מהיכולת. אם הקבוצה תמשיך להיראות רע, לא מן הנמנע שממשרדי המועדון יתחילו להישמע קולות אחרים, כשידוע שהבעלים אלי טביב מאוכזב בעיקר מהכישלון בקמפיין האירופאי.

במקביל, בהנהלה ממשיכים לחשוב על פתרון לקרע העצום עם חלק גדול מאוהדי הקבוצה. בימים הקרובים ייתכן שגורמים במועדון ינסו ליזום מפגש על מנת להרגיע את הרוחות.

עדכון ראשון: 12:09

צפו בהפועל תל אביב מפסידה באשדוד 2:0

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully