וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד קדוסי: "גיליתי את עצמי מחדש בבני סכנין"

25.10.2011 / 13:23

החלוץ שכבש ב-0:3 מול בית"ר ירושלים, חווה פריחה מחודשת. בקבוצה בונים על דוחא גם מול הפועל באר שבע בגביע הטוטו

אפילו בבני סכנין מתקשים עדיין לעכל את התקופה הטובה שחווה המועדון מהגליל, ואת העובדה שאם לא הפחתת שתי הנקודות, הקבוצה הייתה מדורגת במקום השלישי (בשוויון נקודות עם הפועל תל אביב ומכבי נתניה). אחרי הניצחון 0:3 על בית"ר ירושלים במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל, האווירה במועדון הייתה שמחה מאוד.

עם זאת, במועדון מודאגים בעיקר מכך שכבר מחר (רביעי) תשחק הקבוצה באצטדיון דוחא ברבע גמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע (רביעי, 18:45, פריצות בספורט 5 + לייב). מבחינת סכנין, גביע הטוטו הוא אחד המפעלים החשובים ביותר, שכן המועדון מצוי עדיין בקשיים כלכליים וחלק מהכנסה עליה הוא מתבסס אמורה להגיע מהמפעל השלישי בחשיבותו.

בצד הקשיים, בסכנין חוגגים השנה בעיקר. הקבוצה מתאפיינת בחדר הלבשה שמח ורואים כי ריענון הסגל בקיץ והבאת שחקנים כמו מהראן ראדי וג'ואל דמאו עשתה את שלהם והפכה את הקבוצה מהמגזר ממועמדת לירידה לקבוצה הלוהטת בליגה.

עוד שחקן שפורח מחדש בסכנין הוא אוהד קדוסי שפנה בקיץ להנהלת המועדון וביקש לשוב אליו. אולי קדוסי ידע שהמועדון מהגליל יוכל להציל את הקריירה המדשדשת שלו בשנים האחרונות. "גיליתי את עצמי מחדש בסכנין ואני מרגיש כמו פה כמו בבית", אמר החלוץ לאחר המשחק. "אני רק מקווה שזה ימשיך כך".

קדוסי התייחס לעובדה שסכנין עדיין לא הפסידה נקודה העונה בדוחא, ובכלל לתקופה הטובה שעוברת על המועדון. "ברוך השם עד עכשיו יש לנו 100 אחוזי הצלחה בדוחא, אבל אנחנו יודעים שזה לא יימשך עד סוף השנה, אנחנו רק מקווים שזה יימשך כמה זמן שיותר.

"בכל זאת, לקבוצות לא פשוט לשחק בדוחא, גם בשנים הקודמות לא היה פשוט לשחק פה, אלא שעכשיו אנחנו מנצלים זאת בצורה מיטבית. מגיע המון קרדיט למאמן שלומי דורה שאחראי לאיך שהקבוצה נראית ודואג להעמיד אותנו טוב על המגרש. יש אווירה טובה וכל אחד נותן את הכול, רואים את זה על הדשא, רק שימשיך ככה".

מהראן ראדי מלגלג על בית"ר: "לא חשבתי שיהיה כל כך קל"

בבית"ר ירושלים זעמו על התנהלות בני סכנין מחוץ לאצטדיון

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully