וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "צר לנו שהאולטראס דוהר עם ראשו לקיר"

25.10.2011 / 12:35

בהמשך למלחמה בין הצדדים, פרסם המועדון הודעה. בהנהלה החליטו שלא למסור 20 שמות של חשודים למשטרה בריסוס כתובות הנאצה

בהפועל תל אביב ממשיכים לעשות מאמץ כדי לבער את הנגע שמכתים את רוב הקהל האדום. כזכור, אמש (שני) פרסם ארגון האולטראס של אוהדי הפועל תל אביב הודעה לפי הוא יחרים את שני משחקי הבית הקרובים של הקבוצה במטרה להמשיך במחאה נגד התנהלות המועדון נגדו, והיום הוציאה הקבוצה הודעה משלה.

עם זאת, יש לציין כי בהנהלה החליטו שלא למסור למשטרה 20 שמות של חשודים בריסוס כתובות הנאצה בשירותים של שערים 10-11 באצטדיון בלומפילד, כפי שנצטוו לעשות על ידי ההתאחדות לכדורגל. משמעות הדבר היא שייתכן שמשחקה של הפועל תל אביב מול מכבי חיפה בבלומפילד ייערך ללא קהל, זאת לאחר שההתאחדות הציבה את רשימת השמות כתנאי להפועל לאפשר לקהל להיכנס במשחק הצמרת.

"ראשית, חשוב לנו להדגיש כי העונש הוטל על ידי בית הדין וללא כל מעורבות כפי שכביכול מיוחסת על ידי מי שכתב הודעה זו", נכתב בתחילת ההודעה של המועדון.

"אנחנו רואים בחומרה רבה את העובדה שארגון האולטראס מגבה את אותם פרחחים שביצעו את מעשה הנבלה בשירותים של שער 10-11", עוד נכתב בהודעה. "יש לציין לטובה את ההחלטה של ארגון האולטראס להפסיק את שירי השואה אך בל נשכח שהעונש הוטל בין היתר, גם בגלל שמיעוט, אבל מיעוט קולני, שר במשך דקות ארוכות את שירי השואה למורת רוחם של רוב הקהל של הפועל תל אביב.

"ההתאחדות החליטה הפעם לבודד בעונשה את הקהל ששר את אותם שירי שואה, ושבמקום מושבם צוירו צלבי הקרס ולא לבצע ענישה קולקטיבית עבור שאר יושבי השערים", המשיך המועדון בהודעתו. "ראוי לציין כי העונש התקבל על ידי קבוצות אחרות במורת רוח קשה (ע"ע הודעתו של קורנפיין על קלות העונש לאוהדי הפועל).

"חשוב להדגיש כי הנהלת הפועל תל אביב פנתה למשטרה על מנת לקבל את השמות של אלה שהודו, כדי לבצע נוהל של תביעה אזרחית ובאותו מעמד נמסר לנו על ידי המשטרה כי הם מכירים את כל אוהדי הפועל והם לא יזדקקו לתיאורים שלנו לגבי חשודים כאלה או אחרים.

"בניגוד למצטייר בהודעה של האולטראס, כאילו בצע כסף הוא המוביל את ההנהלה, נציין כי בכוונתנו למצוא פיתרון בשני המשחקים הקרובים לשיפוי האוהדים שיהיה מטבע הדברים מורכב, וזאת בגלל תמחור השערים האחרים והפתרון להושבה במשחק נגד עירוני ניר רמת השרון שייערך באצטדיון רמת גן. רוב רובו של שערים 4-5 הינם אוהדים מסורים הדוחפים את הקבוצה בכל מקום, מזג אוויר וללא כל תנאי!

"עם זאת, צר לנו שארגון האולטראס דוהר עם ראשו לעבר הקיר ואוטם את עיניו ואוזניו לרחשי רוב הקהל השורק בוז לשירי הנאצה נגד ההנהלה ומבקש לעודד את הקבוצה. אנו מצפים מארגון האולטראס לכבד את רצון רוב הקהל ולחזור לשירי עידוד לקבוצה והפסקת פילוג האוהדים למחנות. יש לזכור כי המדובר בקבוצה שהורכבה מחדש הקיץ עם צוות ניהולי וצוות מאמנים חדש , ושלמרות הכל מדורגת נכון לעכשיו במקום השני בליגה".

אביחי ידין התנצל בפני אוהדי הפועל תל אביב

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully