וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יעקב שחר הגיע לאימון ונזף בשחקנים

הדס גרינברג

25.10.2011 / 12:33

נשיא: "מי שלא יעמוד בסטנדרטים, ישוחרר בינואר". עזריאל צפוי לעזוב. הקבוצה זוכתה לאחר שעמדה לדין בגין קריאות גזעניות

במכבי חיפה שבו הבוקר (שלישי) לאימונים אחרי התבוסה 3:0 לעירוני קרית שמונה במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל. למרות שיום וחצי כבר חלף מאז ההשפלה הגדולה שנחלו הירוקים בביתם, הרוחות במועדון עדיין סוערות. נשיא הקבוצה יעקב שחר הגיע הבוקר במיוחד למתחם האימונים ולא חסך בביקורת קשה מהשחקנים.

"שחקן המתקשה לעמוד בסטנדרטים של המועדון ישוחרר בחודש ינואר", הבהיר הנשיא לשחקניו. בנוסף, התייחס שחר גם לקריאות הקהל נגד המאמן אלישע לוי ואמר: "אני חש בושה לנוכח קריאות הקהל לאלישע לוי להתפטר, בשל אוזלת ידם ורגלם של השחקנים. בכל פעם שיישמעו קריאות מסוג זה, אראה בכך מדד ליכולתם הדלה של השחקנים ותו לא".

לאחר שבקבוצה נשנו לא מעט בעיות משמעתיות בתקופה האחרונה שחלקן נבעו מבילויים של שחקנים מחוץ לשעות המקובלות, הבהיר שחר לשחקנים: "אני דורש מקצוענות גם מחוץ לשעות האימונים".

מאוחר יותר זוכתה מכבי חיפה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לאחר שהועמדה לדין בגין קריאות גזעניות של אוהדיה לעבר חלוץ מכבי תל אביב מוסא קונאטה.

שיברון במכבי חיפה: "ביישנו את הסמל"

גם אלישע לוי התבייש בקבוצה שלו

דבאלישווילי ועזריאל יעזבו כנראה בינואר

בתוך כך, במהלך חלון ההעברות שייפתח בחודש ינואר, צפוי החלוץ ולדימיר דבאלישווילי לעזוב. הקבוצה הגיעה עם החלוץ להבנה כי הוא ימצא לעצמו קבוצה. מעבר לאכזבה של הצוות המקצועי מהחלוץ, שלא זוכה לדקות משחק משמעותיות, הוא שאל לא פעם לגבי מעמדו וביקש לעזוב, כפי שאף קרה בקיץ האחרון.

מי שעוד צפוי לעזוב את הקבוצה הוא חן עזריאל. החלוץ שהגיע הקיץ מבית"ר ירושלים, מתקשה למצוא את עצמו בקבוצה כשהוא סובל ממחסור בדקות, מפציעות שהקשו על שילובו באופן סדיר וגם מאי השתלבות מבחינה חברתית. חבריו לקבוצה של עזריאל מעידים כי הוא נראה מתוסכל ואין ספק שהוא לא התאקלם בצורה אופטימלית בחיפה. לא מן הנמנע שבינואר הוא יבקש להיות מושאל לקבוצת האם שלו, בית"ר ירושלים. אפרופו בית"ר ירושלים, מאמן הקבוצה יובל נעים אמר היום בראיון ל"רדיו ללא הפסקה": "חן עזריאל לא רוצה להישאר במכבי חיפה, הוא אמר את זה לשחקנים בבית"ר ירושלים".

גם בקבוצה מהבירה מקווים שעזריאל יעשה את הדרך חזרה בהשאלה כדי לחזק את הקבוצה. כזכור רק בקיץ האחרון נקנה עזריאל מבית"ר כמחווה של יעקב שחר, לאור הבעיות הכלכליות של הקבוצה הירושלמית. בתבוסה לקרית שמונה, שגה עזריאל כשספג כרטיס אדום, דבר שאף העיד על מצבו של החלוץ. בעיין זה, צפוי השחקן לעמוד לוועדת משמעת וכנראה לספוג קנס כספי.

בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת משחק הליגה הבא של הקבוצה בשבת מול מכבי פתח תקוה במחזור העשירי בליגת העל. אחרי ניצחון אחד בחמשת משחקי הליגה האחרונים, הירוקים מקווים להשיג שלוש נקודות חשובות מול הקבוצה של אייל לחמן, לה מחכה בתווך משחק ברבע גמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב.

בקבוצה מקווים שסארי פלאח יעמוד לרשותו של המאמן אלישע לוי למשחק, בעיקר לאחר היכולת החלשה שהציגו הבלמים יוריצה בוליאט ואוראל דגני במרכז ההגנה. מי שעוד אמור לשוב לסגל הוא מוחמד גדיר, שערך אימון מלא.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully