וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "ביישנו את הסמל, את האוהדים ואת עצמנו"

הדס גרינברג

24.10.2011 / 7:57

שחקני מכבי חיפה לקחו קשה את התבוסה לקרית שמונה: "כמו ההשפלה מול קרית גת עם גרנט". משומר ועזריאל השתוללו

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו : אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

מבוכה, תסכול, חוסר אונים ותחושת בושה זה מה שנראה אמש על פני שחקני ואנשי מכבי חיפה אחרי התבוסה 3:0 לקרית שמונה. בחיפה לא זוכרים תחושות כל כך קשות לאחר משחק. גם ותיקי המועדון אמרו: ?קשה לבחור מה יותר מביש - ה-4:0 שספגנו בקרית אליעזר מקרית גת עם אברהם גרנט או ההפסד לקרית שמונה?. ההפסד אמש היה גם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, מה שמהווה הרצף הארוך ביותר של משחקים ללא ניצחון עבור הירוקים מאז סוף עונת 2007/8. ועוד נתון סטטיסטי: הדרבי מול הפועל חיפה בנובמבר 2010 היה המשחק האחרון בו חיפה לא הצליחה לכבוש בקרית אליעזר.

השחקנים שהיו אחראים לתצוגת הנפל לקחו קשה את ההפסד כאשר אחד מהם אמר: ?אין מילה אחרת לומר עלינו מאשר בושה. ביישנו את הסמל, את המועדון, את האוהדים, את עצמנו וזו תחושה קשה שמלווה כאן את כולם?. שחקן אחר ניסה להסביר מה קרה לו ולחבריו שרק ביום חמישי האחרון הביסו 0:5 את סטיאווה בוקרשט ונראו מצוין: ?קשה לשים דגש על משהו אחד. העובדה שספגנו יחסית מהר אולי הכניסה אותנו ללחץ. ניסינו לחזור, אבל פשוט כלום לא עבד וקרית שמונה המשיכה ללחוץ וכבשה את השני ומשם כבר היה ממש קשה לחזור. שום דבר לא מצדיק את היכולת הגרועה שלנו והגיע הזמן שנתעורר ומהר כי איבדנו יותר מדי נקודות ליגה חשובות?.

חן עזריאל ואייל משומר ירדו עצבניים במיוחד לחדר ההלבשה בסיום כשמשומר בעט בפח בחדר הלבשה ועזריאל סינן כמה מילים קשות באוויר. אין זה סוד שעזריאל מתוסכל מאוד כאשר עד כה הוא לא הצליח להשתלב בקבוצה גם בשל חוסר מזל מפציעות וגם לאור ריבוי שחקני ההתקפה. בנוסף, יניב קטן כעס בסיום ואמר לשחקנים: ?אנחנו בושה וחרפה?.

הנשיא יעקב שחר, שאי אפשר היה לפספס את פניו הרותחות במהלך המשחק, נכנס אמש לחדר ההלבשה בסיום, אך לא אמר מילה לשחקנים אלא שוחח עם אלישע לוי מספר דקות. בנוסף לכאב הראש מהיכולת למאמן מצפה כאב ראש נוסף כאשר אייל גולסה וחן עזריאל הורחקו בכרטיס אדום ויעדרו מהמשחק הקרוב. גוסטבו בוקולי צפוי לשוב להרכב במקום גולסה.

יתכן שהיכולת אמש תגרום למאמן לערוך שינויים נוספים בהרכב ולתת את ההזדמנות למספר שחקנים שמיעטו לקבל אותה עד כה כמו אלון תורג?מן שמשולב לאחרונה מהספסל, דלה ימפולסקי ו-ולדימיר דבאלישווילי, שלא ראו דקות משחק כבר זמן רב. בקבוצה מקווים שהבלמים סארי פאלח ואיציק כהן ישובו לכשירות ויעמדו לראשות הקבוצה במחזור הקרוב. היכולת החלשה של אוראל דגני עשויה להשיב אותו לספסל במידה ופלאח או כהן יהיו כשירים. השחקנים יקבלו היום (שני) חופש וישובו ביום שלישי לאימונים. אלה שלא שותפו זומנו לאימון בוקר.

שחקנים בקבוצה, אגב, התלוננו על אימונים שמבצע המאמן ביום המשחק: "אף אחד לא מבין למה ביום משחק צריך לעשות אימון מלא עד שתיים בצהריים. זה לא תורם לאף אחד אלא להיפך?. יש לציין שאת האימונים בימי משחק הכניס לוי לשגרת הקבוצה כבר לפני חודשיים והיום בוחרים השחקנים להעיר על כך.

צפו בקרית שמונה משפילה את מכבי חיפה

אלישע לוי התבייש בשחקני מכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully