וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה גברה 0:3 על תשעה שחקני האלופה מכבי חיפה

האלופה הציגה יכולת מחפירה, סיימה בתשעה שחקנים וספגה הפסד משפיל. אבוחצירא, אזולאי וחרסיסיץ' כבשו לאורחים

בואו לדבר איתנו בפייסבוק על ההתפרקות של מכבי חיפה

רק לפני שלושה ימים נראה היה כי מכבי חיפה השתחררה ועלתה על דרך המלך. הקבוצה של אלישע לוי מחצה 0:5 את סטיאווה בוקרשט בליגה האירופית ועלתה עם אותו הרכב גם הערב (ראשון) מול עירוני קרית שמונה, כדי להתאושש בליגה. אלא שזה נראה אחרת לגמרי. מה שעבד במפעל המשני והדי מיותר של אופ"א, לא הולך לירוקים העונה בזירה בה שלטו בשנים האחרונות. הפעם היכולת המחפירה הסתיימה בהפסד ליגה שלישי העונה וראשון בבית מאז אפריל, 3:0 משפיל לקרית שמונה המפתיעה, שהמשיכה את המומנטום הנהדר מהניצחון על מכבי תל אביב. האוהדים המתוסכלים כבר דורשים את התפטרותו של אלישע לוי וקוראים בשמו של ראובן עטר.

יניב קטן, מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אחת ההשפלות הגדולות של מכבי חיפה בשנים האחרונות. יניב קטן/אדריאן הרבשטיין

בשישה משמונת המשחקים הקודמים שלה, מכבי חיפה נאלצה לרדוף אחר יריבתה מפני שספגה ראשונה. רק פעמיים היא הפכה את הפיגור לניצחון. הערב זה קרה לה בפעם השביעית, כשאייל משומר שבר את קו הנבדל ואיפשר לשמעון אבוחצירא הפנוי להכניע את בויאן שראנוב בדקה ה-21. ברק בדש, שבישל את הראשון, יכול היה להבקיע בעצמו את השני, אבל בסופו של דבר היה זה האקס שלומי אזולאי שנהנה ממפגן האימים של הבלמים אוראל דגני ויוריצה בוליאט וקבע 0:2 ארבע דקות לפני סיום המחצית. שריקות הבוז של האוהדים הירוקים אמרו את הכל. הזיכרון מהתבוסה 4:0 לקרית גת הדהד ביציעי קרית אליעזר.

בניגוד לחוסר המוכנות של מאמן סטיאווה, רן בן שמעון הגיע ערוך מבחינה טקטית למכבי חיפה, העלה הרכב התקפי שהפיק את המיטב מהמתנות שחילקה ההגנה המקומית והוציא מהמשחק את יניב קטן וטאלב טואטחה. גם ויאם עמאשה, שהשאיר אבק לבלמים הרומנים בחמישי, נבלע בין שחקני קבוצתו לשעבר. דני עמוס, שהתכונן ליום עבודה עמוס, נהנה ממשחק שקט למדי וזכה למקום טוב ממנו יכול היה לצפות בהשפלה הביתית שעברו הירוקים.

מי שחשב שהסיפור יהיה שונה אחרי ההפסקה, ראה את קרית שמונה מקבלת הזדמנות להגדיל את התוצאה בדקה ה-48, אבל שראנוב שגרם לפנדל גם הציל את הבעיטה של בדש מהנקודה הלבנה. מכבי חיפה לרגע לא העבירה הילוך, גם החילוף ההתקפי לא כיסה על המחדל בחלק האחורי ובריאן חרסיסיץ' נגח את השלישי בדקה ה-61. כאן איבדו שחקני חיפה את עשתונותיהם בצורה שערורייתית, כשאייל גולסה (65) והמחליף חן עזריאל (74) ביצעו עבירות גסות והורחקו בצדק. אלישע לוי חווה את אחד ההפסדים המשפילים מאז מונה למאמן מכבי חיפה. האם האלופה תוכל להתאושש מהטראומה?

לדף המשחק

אלישע לוי התבייש בתצוגת קבוצתו: "יכול רק להצטער"

מהלך המשחק

דקה 9: תמיר כהן ניסה את מזלו בבעיטה חופשית מ-20 מטרים, והשיג רק קרן.

דקה 13: שראנוב יצא בצורה מוזרה משערו לכיוון נקודת הקרן, אבל לא הרחיק את הכדור מול בדש, ולמזלו משומר הגיע כדי לחלץ אותו ממבוכה.

דקה 15: הגנת חיפה קפאה בכדור חופשי, אבל בדש לא ידע לנצל זאת ובעט מעל השער.

דקה 18: קטן שלח כדור עומק נהדר לעמאשה, שעקף כבר את השוער עמוס אבל נתקל בגבאי שהרחיק ברגע האחרון מהקו.

דקה 21: גול! הגנת חיפה שוב נרדמה, בדש התנהל בחופשיות והכניס כדור עומק נפלא לאבוחצירא, שלא התבלבל מול שראנוב ובעט לרשת. משומר שבר את הנבדל, 0:1 לעירוני קרית שמונה.

דקה 24: אבוחצירא חטף כדור ושלח את בדש, שבעט החוצה מ-16 מטרים. איפה החבורה הירוקה שפירקה את סטיאווה?

דקה 30: מסירה ארוכה של בוליאט הגיעה לעמאשה, שהשאיר לוורד. הקשר נכנס לרחבה, אך לפני שבעט נתקל בטיבי שחילץ בגלישה מצוינת לקרן.

דקה 41: גול! קומדיית טעויות בהגנת חיפה עולה לאלופה בשער השני. דגני הרחיק עם הכתף, בוליאט פספס כדור מול בדש ומי אם לא אזולאי הרשית בקלות מול הקבוצה ממנה הוא מושאל ורץ לחגוג. 0:2 לקרית שמונה.

דקה 45: האוהדים הירוקים מלווים את שחקניהם לחדר ההלבשה עם שריקות בוז צורמות, קוראים למאמן אלישע לוי להתפטר ודורשים את יקירם ראובן עטר. יכולת מחפירה של האלופה.

דקה 48: דגני שוב כשל בהרחקה, אבוחצירא מצא עצמו לבד מול שראנוב, שנאלץ להכשילו ברחבה. בדש לקח את האחריות מהנקודה הלבנה ובעט שמאלה, אבל שראנוב זינק נהדר ועצר את הפנדל.

דקה 61: גול! אחרי עוד כמה ניסיונות הרחקה כושלים של הגנת חיפה, גזל הגביה מימין לרחבה וחרסיסיץ' נגח חזק פנימה. שראנוב רק נגע, 0:3 מהמם לקרית שמונה.

דקה 63: דגני שוב טעה, שראנוב הציל פעם אחת והבעיטה הבאה של אזולאי נעצרה בקורה.

דקה 65: כרטיס אדום! מכבי חיפה מתפרקת. גולסה גלש בפראות לעבר גזל והורחק בצדק.

דקה 74: כרטיס אדום! הקריסה של האלופה נמשכת. עזריאל העצבני נכנס בגסות מאחור בגבאי וגם הוא ראה אדום ישיר והלך בעקבות גולסה. מביש.

דקה 85: גבאי ניסה להצטרף לחגיגה עם בעיטה מ-25 מטרים, אך החטיא את המסגרת.

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, אוראל דגני, יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, סיידו יאיא (גוסטבו בוקולי, 63), תמיר כהן (חן עזריאל, 46 - הורחק, 74), אייל גולסה (הורחק, 65), עידן ורד, יניב קטן (אלון תורג'מן, 63), ויאם עמאשה.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, איתן טיבי, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', רביד גזל (ליאור לוי, 76), וויליאם נג'ובו, שלומי אזולאי (אחמד עאבד, 72), שמעון אבוחצירא, ברק בדש (אדריאן רוצ'ט, 62).

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
השופט לירן ליאני שולף כרטיס אדום לעבר קשר מכבי חיפה אייל גולסה. אדריאן הרבשטיין
לא רק התפרקות מקצועית, אלא גם מנטלית. אייל גולסה מורחק/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully