וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "זו פעם ראשונה שאני מתבייש בקבוצה שלי"

הדס גרינברג

23.10.2011 / 20:50

מאמן מכבי חיפה התקשה לקבל את התבוסה מול קרית שמונה: "יכול רק להצטער". רן בן שמעון: "אנחנו רק רוצים ליהנות"

אדריאן הרבשטיין

חושבים שעידן אלישע לוי במכבי חיפה על סף סיום? דברו איתנו בפייסבוק

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

במכבי חיפה כבר חשבו שהם עלו על הגל אחרי הניצחון המרשים 0:5 על סטיאווה בוקרשט, ביום חמישי בליגה האירופית. היום (ראשון) הסתבר לחיפאים שבאירופה, שם הם נמצאים על סף ההעפלה לסיבוב הבא, הרבה יותר קל מאשר בליגה. עירוני קרית שמונה הגיעה לקרית אליעזר, שלטה מהרגע הראשון והיממה את האלופה עם 0:3 ענק שהוביל להתפרקות שערורייתית של המארחים. שמעון אבוחצירא (21), שלומי אזולאי (41) ובריאן חרסיצ'יץ' (61) היממו את האלופה, כשברק בדש גם מחטיא פנדל. כאילו לא הספיקו הצרות, אייל גולסה וחן עזריאל הורחקו בעקבות עבירות גסות ולא ישחקו במחזור הבא מול מכבי פתח תקוה.

אלישע לוי: "זה נראה מבייש"

במכבי חיפה כעסו מאוד על אייל גולסה וחן עזריאל שהורחקו, למרות שבמועדון מבינים כי הכרטיסים נבעו מעצבים של משחק. החל מה-2:0 השתרר שקט מוחלט גם על הספסל המחליפים וגם מצידו של אלישע לוי, שרגיל להיות אקטיבי על הקווים ולדרבן את שחקניו אבל נדם בגלל ההלם מהתוצאה והיכולת.

המאמן, שהקהל קרא לו להתפטר לאחר השער השלישי, אמר בסיום: "יכולת מביכה זה עדין מדי. אני לא זוכר תצוגה כזו. רק לפני כמה ימים שיחקנו נגד סטיאווה ועשינו הכל כמו שצריך, אבל היום קרה הפוך. כדורגל מנצחים בהגנה והיינו צריכים לדעת לבוא מהמשחק עם סטיאווה למשחק הזה. אם נראינו כמו שנראינו, אז נכשלנו. ידענו שקרית שמונה ישחקו לעומק ובשני הגולים לא שמרנו קרוב. לא שיחקנו טוב מתחילת המשחק, אבל ב-2:0 איבדנו את הביטחון לחלוטין ואז ראינו רק קבוצה אחת על המגרש, שעשתה את השלישי".

על ההבדלים ביכולת בין אירופה לליגה אמר לוי: "כמה שזה נראה מבייש, אי אפשר לחשוד בשחקנים שהם לא רוצים. קרית שמונה הכניעו אותנו ללא תנאי, זכו בכל כדור, הניעו כדור ועשו את המשחק קל מאוד. אני יכול רק להצטער על התצוגה הזו. בכדורגל לפעמים קורים דברים כאלה. עכשיו זה לא הזמן לדבר עם השחקנים. צריך לנתח את מה שקרה, אבל אנחנו מתביישים בתצוגה שלנו. מחר נדבר".

המאמן התייחס גם לקריאות מצד הקהל ואמר: "אי אפשר לבוא בטענות לקהל שמתאכזב. זה אותו קהל ששמח כאן איתנו ביום חמישי. עברו עלינו משברים בעבר וידענו לצאת מהם. זה פעם ראשונה שאני מתבייש באיך שהקבוצה שלי נראית, אבל אני מקווה שנדע לקום גם מזה".

צפו בקרית שמונה משפילה את מכבי חיפה עם 0:3

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

רן בן שמעון: "כואב לי על אלישע"

"אנחנו לא רצים לאליפות", אמר בסיום רן בן שמעון המאושר מניצחונה של קרית שמונה. "אנחנו רק רוצים ליהנות מהשבוע שעבר עלינו. השחקנים חטפו הרבה ביקורות ואני שמח שהם הראו מה הם שווים. לא פירקנו את מכבי חיפה, פשוט היינו עדיפים וניטרלנו אותם. משחקים מול מכבי חיפה ומכבי תל אביב הם אתגר גדול, הניצחונות האלה נותנים המון. אני מקווה שזה לא ייקח מאיתנו דברים כי כל משחק הוא משחק קשה.

"אנחנו קבוצה דינמית, כיפית, שנהנית לשחק. מכבי חיפה עשו כאן ניצחון ענק לפני שלושה ימים ואנחנו באנו ושיחקנו טוב. אני לא אוהב לשנות מטרות משבוע לשבוע, לא עשיתי את זה גם כשהתוצאות היו פחות טובות. המטרה שלנו תמיד הייתה להיות כמה שיותר קרובים לחלק העליון של הטבלה. אנחנו רוצים ליהנות מהניצחון ויש לנו כבר את רבע גמר גביע הטוטו ביום רביעי".

בן שמעון לא שכח את עמיתו, שספג עלבונות מהקהל המקומי בסיום המשחק: "כואב לי הלב על אלישע לוי, הוא מאמן מצוין ואני מאמין שהוא ייצא מזה".

שלומי אזולאי, שכבש מול הקבוצה ממנה הוא מושאל, הוסיף: "באנו למשחק הזה כמו לכל משחק, זה המגרש הכי קשה בארץ. אני חוזר לחיפה בשנה הבאה, אם הם ירצו אותי. בינתיים אני בקרית שמונה".

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully