וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "עייפות אף פעם לא תהווה תירוץ"

24.10.2011 / 22:23

הצהובים עבדו קשה וגירדו ניצחון באשקלון, המאמן רגוע ומרוצה מצירופו של לנגפורד: "יש לו ניסיון באירופה". אלפסי: "פספוס"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

השבוע החולף היה הראשון העונה בו מכבי תל אביב חוותה על בשרה את שלושת המפעלים בהם היא משתתפת. הצהובים יצאו למסע משחקי חוץ ארוך, שהחל בהפסד במילאנו, המשיך עם ניצחון על שירוקי והסתיים בניצחון קשה מאוד הערב (שני) 83:87 בחוץ מול עירוני אשקלון העיקשת. הקבוצה של אריק אלפסי נשארה צמודה לצהובים לכל אורך המשחק ומכבי בהחלט הראתה סימני עייפות, אך לבסוף הניסיון הכריע ומכבי נותרה מושלמת גם לאחר המחזור השני בליגת העל.

מאמן הצהובים דייויד בלאט בחר שלא להתרגש מהמשחק הצמוד אליו נקלעה קבוצתו: "גם בשנה שעברה היה לנו קשה כאן ואני שמח שלא הפסדנו. אשקלון שיחקה בצורה יוצאת מן הכלל וכל הכבוד להם. זה משחק שלישי שלנו תוך כמה ימים וזה לא קל. אנחנו עוברים תהליך של למידה, איך לנצח משחקים כאלה. לפני שבוע אמרו שאנחנו גדולים על הליגה, היום אומרים שאנחנו בצרות. צריך להירגע, יהיו משחקים טובים העונה בליגה ואנחנו צריכים לדעת לנצח אותם, ההפרש לא משנ.ה עייפות לא תהווה תירוץ אף פעם, יש לנו סגל רחב ומנוסה. בשביל כל קבוצה, משחק מולנו הוא משחק העונה וזה קשה".

בלאט גם עסק בקית' לנגפורד, שנחת היום וכבר הצטרף לקבוצה וראה את המשחק מהספסל: "אני שמח שהוא הגיע, אנחנו צריכים גארד יצירתי. הוא שחקן עם ניסיון באירופה ויכול לקלוע 20-25 נקודות בערב. שיחקנו היום עם הרכבים שלא נשחק איתם ברוב העונה. כשלנגפורד ופארמר ייכנסו לכושר, נהיה קבוצה טובה. פאפאלוקאס עשה מהלכים גדולים גם במילאנו וגם היום".

לנגפורד צפוי לעבור השבוע בדיקות רפואיות ולהירשם בטופס המשחק כבר לקראת צמד המשחקים מול פרטיזן בלגרד, בחמישי ביורוליג ובשבת באדריאטית. אגב, במכבי עדיין לא סגרו את הדלת לבואו של עמרי כספי, כשבקבוצה עדיין מנסים לעשות מאמץ כדי לצרף את השחקן אולי.


ריצ'ארד הנדריקס, שהצטיין עם 17 נקודות, הוסיף: "היה משחק קשה, חייבים לתת כבוד לאשקלון. יש להם סגל טוב מאוד ואני שמח שניצחנו. אני לא חושב שאנחנו משתמשים במילה עייפות, זה סדר המשחקים שלנו".

מאמן אשקלון אריק אלפסי, שכבר ניצח את מכבי תל אביב כמה פעמים בעבר, כבר ראה את ההפתעה מושגת, אך נשאר רק עם המחמאות ועם תחושה מתסכלת: "זה פספוס, יכולנו לנצח. דברים קטנים כמו עונשין וריבאונד התקפה מענו זאת מאיתנו, בלו גמר אותנו עם הקליעות שלו. יש לנו קבוצה טובה וחדשה ונלמד מהטעויות שעשינו בסיום. אני שמח שהראנו אופי מול קבוצה כמו מכבי. להפסיד בכבוד זה לא מונח אצלי. נלמד את הדברים הטובים ונתקן את השגיאות לקראת המשחק הקשה במלחה".

לגבי ההחתמה של ריימר מורגן אמר המאמן: "זו החתמה טובה, התאים לנו כמו כפפה ליד, הוא שחקן שנותן פן התקפי והגנתי. אין לי ספק שהוא יכול לתרום הרבה לקבוצה בהמשך".

המאמן נהנה מהקהל הרב שמילא את האולם וקיווה שהמגמה תימשך: "חשובה לנו הדרך וההתקדמות ממשחק למשחק. חשוב שהקהל יגיע לא רק נגד מכבי. הייתה אווירה טובה, יש פה קבוצה רעבה ואני מאמין שנעשה עבודה טובה העונה".

לא היה קל: 83:87 למכבי תל אביב באשקלון

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully