וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 83:87 את עירוני אשקלון

האלופה, ללא פארמר ושחורציאניטיס, התקשתה מאוד במשחק החוץ מול הקבוצה הצנועה של אריק אלפסי וריימר מורגן

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

חמישה ימים, שלושה משחקים, והערב (שני) כמעט וגם הגיע העונש. מכבי תל אביב ניצחה 83:87 את עירוני אשקלון, במשחק שנעל את המחזור השני בליגת העל, ושמרה על מאזן נקי מהפסדים. הצהובים היו רחוקים מלהרשים ופיגרו לאורך רוב שלבי המשחק, כשריימר מורגן מוביל את הקבוצה המקומית כמעט עד לכדי ניצחון, בעוד במכבי רק ליאור אליהו היה ברמתו הקבועה. נגד פרטיזן בלגרד ביום חמישי, היכולת הזו לא תספיק לצהובים.

קית' לנגפורד נחת בישראל וכבר מוכן להתחיל לשחק

ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול דווין מיטשל שחקן עירוני אשקלון. קובי אליהו
בין היחידים שתיפקדו במכבי. אליהו/קובי אליהו

מכבי תל אביב, שרשמה הערב משחק שלישי תוך חמישה ימים בלבד לאחר ההפסד למילאנו ביורוליג והניצחון על שירוקי בליגה האדריאטית, הייתה רחוקה מלהרשים ולמעשה לא פתחה פער משמעותי בשום שלב של המשחק. בהיעדרו של ג'ורדן פארמר וכשקית' לנגפורד רק נחת מוקדם יותר בישראל, לצהובים היה חסר מוביל כדור זריז כשתיאו פפאלוקאס אמנם מביא הרבה חכמה, אבל מעט לוקה במהירות ובאתלטיות. למזלו של דיוויד בלאט, לשחקנים שלו יש כל כך הרבה ניסיון, ששירת אותם נאמנה בדקות האחרונות והכל כך דרמטיות.

מנגד, אריק אלפסי יכול לשאוב הרבה עידוד מהיכולת של אשקלון הערב. נכון שהקבוצה שלו הפסידה, אבל היא בהחלט נראתה טוב והציגה יכולת שתספיק לה מול רוב קבוצות הליגה. בטח כשיש לה זרים עם איכויות כל כך גבוהות כמו ריימר מורגן, מרקו קילינגסוורת' ודווין מיטשל וישראלי נפלא כמו רביב לימונד, שהראה שהוא אולי הישראלי היחיד בליגה שיכול להסתכל לשחקני מכבי בעיניים. הבעיה של אשקלון הייתה כמובן בעומק כשרק שישה שחקנים שלה סיפקו נקודות הערב וכך אי אפשר לנצח את האלופה הנצחית.

מהלך המשחק

דווקא הקבוצה המקומית פתחה טוב יותר ועלתה כבר ל-4:9 כשריימר מורגן וטוני סקין מובילים אותה, אך מכבי הצליחה בעזרת שליטה בריבאונד לחזור למשחק ולאזן ל-11:11. המשחק המשיך להיות שקול מאוד, כשלמרות הפרשים קטנים של הצהובים, אשקלון לא נשברה וירדה בסוף הרבע עם יתרון 23:24. גם הרבע השני נפתח בצורה צמודה, כשקילינגסוורת' ומורגן משאיר את אשקלון במשחק, בעוד אליהו, הנדריקס ואוחיון מובילים את מכבי ליתרון 32:36. אלפסי שלף מהספסל את עמית שמחון, שהכניס רוח חיים באשקלון עם שלשה נהדרת ואחת נוספת של מורגן סגרה את המחצית ביתרון 38:41 מבחינת המארחת.

הרבע השלישי נפתח טוב מבחינת אשקלון, שהצליחה לרוץ בעזרת מורגן ושלשה של לימונד, שסוף סוף נכנס למשחק, ועלתה ל-48:51. אלא שאז אלפסי ספג עבירה טכנית ומכבי עלתה ל-51:52. אשקלון לא נשברה ושמרה על הקצב עם הרבה חכמה של קילינגסוורת', אבל סל של אליהו קבע 60:63 למכבי בתום הרבע. גם 10 הדקות האחרונות היו צמודות מאוד, אך אז התחילה מכבי לנצל את הניסיון שלה עם נקודות של דייויד בלו, הנדריקס ואליהו והכריעה את המשחק, כשאשקלון עוזרת לה ומבצעת כמה שגיאות לקראת הסיום, בו התוצאה הייתה 83:87.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סטטיסטיקה

קלעו לעירוני אשקלון: ריימר מורגן 23 נקודות (6 מ-10 מהשדה), דווין מיטשל 17, 7 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-6 איבודים, מרקו קילינגסוורת' 17 ו-8 ריבאונדים, טוני סקין 13, רביב לימונד 9, עמית שמחון 4, ניב ברקוביץ' 5 חטיפות. יוני ניר שותף אך לא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: ליאור אליהו 17 נקודות ו-5 ריבאונדים, ריצ'רד הנדריקס 17 (8 מ-10 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, דייויד בלו 15 (3 מ-5 מחוץ לקשת), דווין סמית' 11, שון ג'יימס 9, תיאו פפאלוקאס 8 ו-8 אסיסטים, יוגב אוחיון 4 ו-9 אסיסטים, גיא פניני 4. טל בורשטיין שותף, אך לא קלע.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully