וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מנצ'סטר סיטי נמצאת על סף עידן חדש ומלא תהילה"

פרשני אנגליה היללו את "המועמדת הבכירה לאליפות" אחרי הניצחון באולד טראפורד: "הכדורגל שלה הוא כדורגל של אלופה"

הדי ה-1:6 הגדול והבלתי נשכח של מנצ'סטר סיטי על מנצ'סטר יונייטד אתמול (ראשון) באולד טראפורד עדיין מהדהדים באנגליה והמשחק הענק הזה לא ישכח עוד הרבה זמן. לחגיגה הצטרפו כלי התקשורת באי, שכתוצאה מניסיון של כ-20 שנה אמנם לא ממהרים להספיד את מנצ'סטר יונייטד, אבל בהחלט מהללים את מנצ'סטר סיטי, מאמנה ושחקניה.

דניאל טיילור מ"גרדיאן", שמכסה את הקבוצות של מנצ'סטר, ציין חמש נקודות שניתן ללמוד מהמשחק: "סיטי היא עכשיו המועמדת הבכירה לאליפות; באלוטלי שווה את הטרחה; מרכז הקישור של יונייטד חסר ניצוץ; מילנר המציא את עצמו מחדש; הזמן של ג'וני אוואנס הולך ואוזל".

טיילור הוסיף: "מנצ'סטר סיטי שיחקה עם מטרה ועם בטחון. הכדורגל שלה הוא כדורגל של אלופה בהתהוות והיא מציגה אחדות ממנה אפשר להבין שהיא לא תאבד את יתרון חמש הנקודות שלה בפסגה בלי מלחמה".

פול הייווארד, גם הוא מ"גרדיאן", הוסיף: "הגאונות של דויד סילבה והסיומת של מריו באלוטלי ואדין דז'קו, משמעותם היא שמנצ'סטר סיטי, עם קצת עזרה מאבו דאבי, נמצאת על סף עידן חדש ומלא תהילה. יונייטד מצד שני, התמודדה ב-15 השנים האחרונות עם איומים מצידן של ארסנל של ונגר וצ'לסי של אברמוביץ'. עכשיו יש איום חדש והוא כל כך קרוב עד שהם יכולים להריח אותו - הוא מגיע מהצד השני של הכביש".

שחקן העבר אלן האנסן, כתב ב"טלגרף": "הכל נמצא במקום הנכון בשביל סיטי כדי שהיא תזכה באליפות וזה היה המצב עוד לפני ה-1:6 המדהים באולד טראפורד. עכשיו ברור שהאליפות היא שלה והיא רק יכולה להפסיד אותה".

ניל קאסטיס מ"הסאן", התייחס למאמן המנצח, רוברטו מאנצ'יני: "מאז שאלכס פרגוסון הגיע למנצ'סטר יונייטד לפני 25 שנה, הוא ראה 16 מאמנים מתחלפים אצל היריבה העירונית. עכשיו נראה שהמאמן מספר 17 יהיה כאן עוד הרבה זמן. פרגוסון אמר לפני המשחק ש'מאנצ'יני יודע מה הוא עושה' ואתמול האיטלקי הוכיח את זה. הוא לא מוכן לקבל את השטויות של אף אחד. הוא מתעמת, הוא צועק, הוא דורש יותר מהשחקנים שלו. זו הדרך שלו או שום דרך".

אלן סמית' הוסיף ב"טלגרף": "מנצ'סטר סיטי היא מועמדת אמיתית לאליפות. ידענו את זה לפני המשחק, אבל אתמול היא הבהירו את הנקודה הזו. היום לאף אחד לא יכול להיות ספק בכך שהסגל של מאנצ'יני מספיק עמוק וחזק כדי לדחוק את מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי הצידה".

פרגוסון לא התחמק: "ההפסד הגרוע בקריירה שלי"
כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully