וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל ניצחה 1:3 את ליון

האלופה הרשימה במשחק הצמרת. פ.ס.ז' ניצחה 0:2 את דיז'ון ושמרה על הפסגה. בן שהר לא שותף בהפסד אוקזר 1:0 לראן

המחזור ה-11 בצרפת הגיע לשיאו הערב (ראשון) עם משחק הצמרת המסקרן בין ליל לליון, בו האלופה ניצחה 1:3 ועלתה למקום השלישי. עוד לפני כן החזירה פריס סן ז'רמן את יתרונה בפסגה לשלוש נקודות, כשגברה 0:2 בבית על העולה החדשה דיז'ון. אוקזר, ללא בן שהר שישב על הספסל, הפסידה 1:0 לראן.

ליל - ליון 1:3

האלופה הצרפתית עלתה למקום השלישי עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות, הפעם בקרב הצמרת מול ליון, שמצידה שוב כושלת בעימות עם אחת הגדולות, אחרי ההפסד לפריס סן ז'רמן. יוהאן גורקוף חזר להרכב ליון ואף בישל בדקה ה-22 לג'ימי בריאן, אבל מוסא סו השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם שער בעקב. המומנטום עבר לליל, שבדקה ה-64 השיגה את שער היתרון מראשו של הבלם המונטנגרי מרקו באשה. ג'ו קול עלה מהספסל וסגר עניין בדקה ה-83. ליל עם 22 נקודות, ארבע פחות מפ.ס.ז' המוליכה. ליון ירדה למקום החמישי עם הפסד שלישי ו-20 נקודות.

פריס סן ז'רמן - דיז'ון 0:2

מוליכת הטבלה לא הרשימה הפעם, אבל השיגה את שלוש הנקודות בעזרת ניצחון ליגה רביעי ברציפות. חאבייר פסטורה שוב חווה משחק בינוני, אבל ננה, כוכב העונה החדשה שקצת נשכח עם הגעת כל הכוכבים, דחק מקרוב בדקה ה-42 מבישול של ז'רמי מנז והשלים צמד בתוספת הזמן עם בעיטה אדירה לקורה ופנימה.

אוקזר - ראן 1:0

בפעם השנייה העונה, בן שהר ירד אל הספסל ולא שולב, כשקבוצתו רשמה הפסד שני ברציפות ונותרה עם 12 נקודות. למרות העייפות הגדולה בגלל המשחקים באירופה, ראן הייתה עדיפה, לא קיבלה פנדל שהגיעה לה במחצית הראשונה, ובדקה ה-74 היה זה ז'וליאן פרה המצוין שהכריע את המשחק. ראון כבר במקום השלישי.

(עדכון ראשון: 18:50)

עדן בן בסט כבש בשבת את שערו השני העונה

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully