וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שער לעדן בן בסט בתיקו של ברסט

החלוץ השווה מול בורדו עם השני העונה, ב-1:1 הרביעי ברציפות של קבוצתו. 1:3 למונפלייה בקון, 0:2 למארסיי על אז'קסיו

בעוד ארבע מחמש המוליכות, כולל האלופה ליל והמדורגת שנייה ליון שנפגשות אחת עם השנייה, תשחקנה רק מחר (ראשון) יצא הערב לדרך המחזור ה-11 בליגה הצרפתית עם שער שני העונה לעדן בן בסט. החלוץ הישראלי כבש ב-1:1 של ברסט מול בורדו, ומנע מקבוצתו הפסד. מונפלייה נצמדה לפריס סן ז'רמן עם 1:3 בקון, בעוד מארסיי התאוששה עם 0:2 ביתי על אז'קסיו.

בורדו - ברסט 1:1

עדן בן בסט חזר להרכבה של ברסט, וסיפק את הסחורה בסטאד שבאן דלמאס עם שערו השני העונה. זה הספיק רק לנקודה עבור האורחים, שסיימו בפעם הרביעית ברציפות בתוצאה 1:1 וימשיכו גם בשבוע הבא את חיפושיהם הבלתי פוסקים אחר ניצחון בכורה העונה. בורדו המאכזבת שעדיין לא ניצחה בבית (הפסד וארבע תוצאות תיקו) ומדורגת מתחת לקו האדום, עלתה ליתרון משער של יוהאן גופראן בדקה ה-52 מצמד נבדל, אבל בן בסט הפציץ משבעה מטרים אחרי כדור רוחב של לארסן טורה וקבע שוויון בדקה ה-63. סטיב אלאנה דאג להציל את האורחים ולשמור על התוצאה בעינה. בן בסט הוחלף בתוספת הזמן, ג'ון קולמה השלים 90 דקות.

קון - מונפלייה 3:1

הפתעת העונה יצאה למשחק חוץ קשה בסטאד מישל ד'אורננו, בידיעה כי שלוש נקודות מול קון, אותה לא ניצחה מאז אוגוסט 2000 בליגה השנייה, יצמידו אותה בפסגה לפריס סן ז'רמן. קון, שלא הפסידה בחמשת משחקיה האחרונים, לא מצאה פתרון ליונס בלהאנדה, שבישל לבלם מאפו ינגאמביווה בדקה ה-14 ושש דקות לאחר מכן גם לג'ון אוטאקה, והבקיע בעצמו בדקה ה-79. בנג'מין ניבה צימק בפנדל שתי דקות אחר כך. ז'וריס מארבו הורחק משורות מונפלייה, פייר אלן פרו מקון.

מארסיי - אז'קסיו 0:2

עם תשע נקודות בלבד ב-10 מחזורים ואחרי ההפסד הכל כך כואב לארסנל בליגת האלופות, הקבוצה הלחוצה של דידייה דשאן הייתה חייבת לכבות את האש בבית מול המדורגת לפני אחרונה. א'זקסיו נחשבה לכבשה השחורה של מארסיי בקדנציה הקודמת שלה בליגה הבכירה, כשניצחה אותה שלוש פעמים ולא הפסידה לה בין 2004 ל-2006, אבל הפעם אנדרה איוו לא הותיר לה סיכוי. הגנאי כבש בדקה ה-30 אחרי נגיחה של אחיו ג'ורדן, והכפיל בדקה ה-49 הודות לבישול שישי העונה של מתיו ולבואנה. ממו אוצ'ואה מנע תבוסה קשה יותר מהאורחים.

משחקים נוספים:

נאנסי - ניס 0:1
לנאנסי: דניאל ניקולאי (54)

סנט אטיין - ולנסיין 0:1
לסנט אטיין: לורן באטלס (50)

סושו - אוויאן 1:1
לסושו: אדוארד בוטאן (51). לאוויאן: אלדו אנגולה (90)

לוריין - טולוז 0:0

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully